Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePOETICKÝ VEČÍREK
09. 01. 2004
0
0
11001
Autor
ch_34
básnické čtení:
Pavel Hloušek z Navi (ch-34)
Dominika Čermáková (Semeno)
Petula
Hanka Kouřilová (Scorpiio)
Honzův kamarád ze Žižkova vrchu (možná)
hudba:
Mrkwísat Unplugged
Alena Vítová
Divadelní spolek Obrázkem předvede svou novou radostnou hru:
Čekání na Godota
(účinkují: Jan Karotka Šnytr, Jiří Jan Evangelista Iblow, Dominika Čermáková, Vlaďka Poledníková)
pořádájí: ch-34, Obrázkem, Tunel
viz.: ch-34.zde.cz, tunel.zde.cz, www.klubnarampe.cz
Lidé dobří, mám pro vás vzkaz od Petuly ...
lehla všema chorobama a zítra nikam nejede. Chřipka, horečka & a podobné fujtajxly ji přemohly!
ale to je zlý, tak zlý, že ani nemůžete vědět, jak zlý!
ale děkuji za zprávu...
Iblowe, pokyn pro tebe:
Cirkus bude!
Šou musí pokračovat!!!!
rebecco, teď mušíš přijet, i kdybys měla choleru! Kéž bys ji teda neměla!
Program tedy bude redukovaný:
Alena Vítová
rebecca13
Pavel Hloušek z Navi
Michaela Keroušová
Dominika Čermáková
Mrkwísat Unplugged
a možná Elvis
reb..hale pojeď busem s náma!!! JOHOHO! Né vážně, pojeď...(jezinkovsky) V šestnáct patnáct z Florence..stíháš to? To tam budem kousek před šestou...pak už to jede blbě...ňák z čerňáku a oklikama, takže to tam všechno je kolem osmý...
(zazubení)...myslim, že nás neznáš, ale my známe tebe, teda já tě znám z Železný...když si četla o pouti maminky a želvy...
program se krátí každou minutou...
Alena Vítová
Pavel Hloušek z Navi
Michaela Keroušová
Dominika Čermáková
Mrkwísat Unplugged
to znamená čtení tří lidí a pár písniček
Šou musí pokračovat, řekl by někdo... mám spíš chuť to zrušit.
Chci od tebe... tvou přítomnost...
_________________________________________...a budoucnost
Tak tedy zdravím!
Všechny, kteří chtějí přijet, žádám nyní, aby zvedli ruku, aby zvedli ruku ti, kteří tu budou chtít přespat.
Ano, tak vám sděluji, že si máte vzít spacák (a třeba ještě deku...).
(Toto neplatí pro ty, co se dokáží vetřít někomu do postelí.)
nejzásadnější otázky: Semeno, přijedeš? A kolik bokovek si vezmeš s sebou? Petulo, přijedeš? Vezeš si někoho s sebou? Rebecco13, přijedeš? Vezeš si s sebou někoho dalšího, kdo bude potřebovat nocleh (krom Petuly)? Turandot, Michalo, přijedeš? A bereš s sebou slíbeného Hlavsu Klárku a další? Scorpiio, nerozmyslela sis to? Iblowe, zkusíš Hanku ještě přesvědčit? Těšíte se na to, nebo se vám nechce? Přijedete i vy, ostatní, co miluju?
nejzásadnější otázky: Semeno, přijedeš? A kolik bokovek si vezmeš s sebou? Petulo, přijedeš? Vezeš si někoho s sebou? Rebecco13, přijedeš? Vezeš si s sebou někoho dalšího, kdo bude potřebovat nocleh (krom Petuly)? Turandot, Michalo, přijedeš? A bereš s sebou slíbeného Hlavsu Klárku a další? Scorpiio, nerozmyslela sis to? Iblowe, zkusíš Hanku ještě přesvědčit? Těšíte se na to, nebo se vám nechce? Přijedete i vy, ostatní, co miluju?
no, teď jsem to dal do většího sálku, protože ten menší je kulatej...
byla to docela akční sranda... když jsme se točili kolem dokola...
vejde se tam dost lidí... neboj....
hygienická kapacita je asi 600 lid... ale to se tam už nedá hejbat...
neboj, je to tam príma!
tak sto pohodlně sedících...
ale toliko jich příjde maximálně... když se nebudu extra snažit propagovat.... a já se budu snažit extra propagovat...
ne, snad tam někdo příjde........
Růžovič Růžový s pistolkou...
tak mě napadlo, že jsem chtěl zase číst v růžovém kabátku....
tak jsem přiložil plakát, na kterém je toho víc než dost...
rebecco13, jestli se to zdá, že bys mohla být Růžovičem Růžovým, můžeš si něco málo vzít....
to bude jízda!
(he, he: pri jistotu... změna programu vyhrazena...)
jo, podle plakátu si můžete zařditi ladění večera...
ale neomezuji vás,,, jak chcete...
totiž Iblow tam napsal Růžoviče Růžového, protože se mu to líbilo.... jeho vrtoch, nechme mu jej....
no, a jelikož tedy je na plakátku neobsazené jméno, můžeš si jej přivlastnit... (v tom spočívá výhoda.... budeš číst a budeš na plakátě), nebo si jej nepřivlastňuj.... (v tom je jiná výhoda... nebudeš sice na plakátě.. ale budeš si moci vybrat, jestli budeš, nebo nebudeš číst...)
no, fakt bys mě naštvala, kdyby ses jej přivlastnila, ale tajila to, protože to .. to se prostě nedělá....
plakát lze zvětšit
plakát lze zvětšit
no, se mnou nepočítej rebecco, protože já nikam nepojedu... já si tam dojdu pěšky... :)))
pět vás ustájím
bylo nás tam roku onohó
sedm vlků, sedm lodníků
johoho, johoho!
Všichni chtěli píti přemnohó,
a když napili se, zpívali:
johoho, johoho!
Co jinýho???(pohoršeně)
Na šílenství a příčně pruhovaný námořníky nebo vězně!
jo, patnáct lodníků je i v tomhle...
R. L. Stevenson: Zlatý ostrov (první kniha, kterou jsem si koupil.... a hned od Vilímka.... moje milovaný nakladatelsví)
jo, teď se to překládá jako Ostrov pokladů a tak
Litochowitz
09. 01. 2004
27.1. 16:30 Praha,,ÚAN Florenc, nást. 16, spoj 530201 18
27.1. 18:40 Jablonec n.Nisou,,aut.nádr. MHD
Ale možná spojení chytnu i dříve. Mno, kdybys jela, tak se ráda finančně zaspolupodílím (to je ale slovo…). TO BY BYLA NÁDHERA! POPTÁM SE, KDO BY JEL?
|||-_-|||
Ale možná spojení chytnu i dříve. Mno, kdybys jela, tak se ráda finančně zaspolupodílím (to je ale slovo…). TO BY BYLA NÁDHERA! POPTÁM SE, KDO BY JEL?
|||-_-|||
jé Petulo! Seš víla, víš to?
JÁ BYCH JELA!!! (když nebudou jiný faktory proti, teda, ne ty továrny..ale když to prostě pude)
Můžu???
bych ti řek pravdu, měla bys to spíš říci rebecce13
heáááá!!
ta pojedeš 16. i 27.?!
sláva ti a tvým rodičům
možná, podle toho jakej bude foukat vítr...pod nos našim...
Rebekko? JÁ BYCH JELA... vemeš mě???
skoro dobrý!
teda výborně, jedeš-li z Prahy sama....
ále jedeš skutečně z Pahy sama? to nevezmeš nikoho s sebou?
Semeno přijede po svejch tajnejch linkách z Mělníka...
a Wemčo se zeptá samo... zeptala bych se jí teďkons a vzápětí za nás obě...ale před půl hodinou byla eště opilá(hehehe)...
...jednám bezrozmyslu...
Marti už spí...
Bráruška se vyjadřovala negativně a Kunhynu toho pogistu šílenýho budem určitě o celym zakopanym psovi zpravit...
adventure!
Přifouknem kufr!!