Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVálka
09. 01. 2004
11
0
3602
Autor
Lolita´s
..."začít válku neni nic jiného než rozstříhnout uzel namísto toho,abychom ho rozmotali"...
Navždy_Tvůj
18. 03. 2004
Tak - a dost. Tenhle citát jsem neznal - proto jsem ho zařadil do klubu - ale trochu jsem zapátral ve svém e-zápisníčku a autorem, bohužel pro Lolitku, je CHRISTIAN MORGENSTERN !!
Další případ, kdy jsi opomněla uvést zdroj !
A letí z klubu ...
Morgensterna taky můžu, divím se, že jsem ten citát neznal ...
pozorovatel
21. 01. 2004
Tééééda chlapci a děvčata vy ste mi to ale zamotaly!......kde mam ty nůžky :o)
Kdyby nebyli lidi tak hloupí, žádný uzlový problémy by nemuseli řešit - citátek pravdivý :-)
TIP
"Nevím, jakými zbraněmi se bude bojovat ve 3. světové válce, ale ve 4. světové válce to budou klacky a kameny"
A. Einstein:
Pán_pupenů
09. 01. 2004Pán_pupenů
09. 01. 2004Pán_pupenů
09. 01. 2004
chr..: tak se zamiluj na život a na smrt.
lolita´s : možná se nedají všechny uzly rozmotat... Možná je někdy lepší nechat je.
Pán_pupenů
09. 01. 2004Pán_pupenů
09. 01. 2004
P_P: si to myslím taky, protože není reálné je rozmotat a v zápalu rozmotávání zestárne člověk, generace, národ.. a zbytečně. A jejich potomci už nebudou vědět nic, proč se začlo uzlovat, jen budou nenávidět všechno a všechny za to, že oni jsou ti, co MUSÍ rozmotávat.
To jsem to ale zamotala..
Jinými slovy, všichni milujeme chrousta, protože prý je nesmrtelný..;)