Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdybych byl čaroděj ...
14. 01. 2004
11
18
6241
Autor
Noe1
Kdybych byl čaroděj
zrušil bych tenhle svět.
A pak, za jedinou noc,
bych pro Tebe stvořil jiný.
Kdybych byl zahradník
vyšlechtil bych květinu.
Tak krásnou,
že by byla hodna
Tvého jména.
Kdybych byl pekař
upekl bych chléb.
Voňavý jak tvé tělo,
s kůrkou drsnou
jako Tvoje ruce.
Kdybych byl stavitel
postavil bych dům.
Uprostřed zahrady, malý,
bílý s červenou střechou,
pro Tebe.
Jsem ale jenom snílek.
Každý den bořím kousek
tohohle "povedeného" světa.
A každou noc, pro nás,
ve svých snech
tvořím jiný.
Kdybych byl čaroděj,
zrušil bych tenhle svět.
18 názorů
Marcela.K.
13. 02. 2008Marcela.K.
13. 02. 2008Marcela.K.
13. 02. 2008Marcela.K.
13. 02. 2008
jj, kde že loňské světy jsou :-))))
do hlubin noemovi duše si zabrousiti ráčila
Marcela.K.
13. 02. 2008
když jsem četla to tvé kdybych, napsala jsem taky kdybych....to mě heclo :-)inspirace
snivá: jak psala před 4 lety Elyn:
:) kdepa, drsný ruce jsou fajn..;) Zavánějí poctivou prací..;)
dva roky tu nikdo nebyl a najednou takový nával :-)))) děkuju ... tahle je hodně osobní, z počátků, kdy jsem vlastně nepsal ani tak pro čtenáře ... přesto a možná právě proto díky že jsi ji vyhtrabal(a)
Chenoa od Noa: :)))))))) tílka či trička? ... pěkná slovní hříčka :)))
To zvládneš, na to nemusíš být moooooc velká čarodějka. A díky za tipíky :-))))).
Pěkné... s pocity se můžu jen ztotožnit...
Tvůj smutek vrhá tvou lásku do jemného oparu, který se nalézá na každé rušné městské ulici v mrazu po ránu, kdy myšlenka na slunečné odpoledne... :)
Děkuji za jedinou tvou vlídnou kritiku.
Tahle tvoje se mi moc líbí.
Ať ti to vydrží a přeju další taková povedená dílka.
....a proč bys nemohl? snílek.. to jsem taky a je mi to k ničemu.přišla jsem o ilize ale tvořím si další
nemohl co? ... píct chleba, stavět domy, šlechtit nové květiny? Nemohl, protože to neumím. Nebo zrušit svět? Bořit a tvořit svět samozřejmě mohu a umím. A být snílek je mi k tomu, abych se z toho čemu nkdo říká "realita", jiný "skutečnost" nezcvoknul. A pak je to taky příjemné. Ale to sem asi nepatří ... jen jsem chtěl vyvrátit tvé podezření, že neumím tvořit svět :-)))).
moc pěkné. jenom jedna věc. ta o které sníš má drsné ruce? to pracuje na pile nebo co? ;c)) to mi tam jako jedniná věc moc nesedí. holka s drsnýma rukama, mohla by tě taky bít :c)
:) kdepa, drsný ruce jsou fajn..;) Zavánějí poctivou prací..;)
(jen mám pocit, že jsem na tuhle už někde narazila... je to možné?)
Jestli jsi na ni narazila, tak buď znáš osůbku, pro kterou byla vloni na podzim napsaná, nebo došlo k nějaké podvědomé inspiraci ... i to je možné, i když zcela neúmyslné. A s rukama souhlasím ... navíc - jejich drsnost může být hodně příjemná - víly s drsnýma rukama mne insprují :-)))
já ji prostě znám..Nemohla ji tu vystavit už tvá milá?
Zahradnice je, ne?...
četla jsem ji tu...
cítila bych se moc krásně, kdyby mi takhle někde zpíval veršovánky a já se cítila víc než nádherná a jedinečná pro toho "mého a jediného":)