Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVesmírné taje
17. 01. 2004
7
0
6079
Autor
Seregil
Dálka mě vábí.
Poznat kraje.
Projít tiše hájem.
A ticho zabít.
Zrak se mi ztratí.
Kus země najít.
Jen se v klidu klátím.
Krásné to lidé mají.
Vesmír mě
uchvátí znovu a zas.
A jen mírně
poodkryje jednu z krás.
Navždy_Tvůj
08. 02. 2004
tahle se mi líbí :o) je taková lehoučká, pomalinku se snáší jak pírko...
chjo, zas plácám blbosti...
t.
první sloka pěkná, druhá mě nějak nevzala a třetí něco mezi...
...ale prolog se povedl ;-)
Naprosto s tebou souhlasím, ne každý den je posvícení, že :)) Já bych o tom mohla vyprávět...
Táto na mňa pôsobí ako keby si našiel v pozemskej existencii, čo je len nachvíľu - zmysel. No či si to tak myslel? ktovie?
Pišta_Hufnágl
17. 01. 2004
Není vždy dobrých a povedených básní... budiž toto odstrašujícím příkladem... :-)
Pišta_Hufnágl
17. 01. 2004
Ta prva strofa sa mi paci. V suvislosti s nou som ostatne nepochopila. Len samostatne. Ocakavala som asi nieco ine.
Mno .. cestovatel časoprostorem, opilý pozemským vínem a krásami krajin......... byly to jen mimovolné impulsy
Dík za přečtení a názor maio..
Z tohto pohladu, ked sa na nu pozeram, tak je fajn, ale zmiatla ma ta zelena farba.
mels je vsechny nacpat do nejake kraticke sbirky, pusobilo by to dobre :)
tahle je taky dobra...
Sbírka vznikne jako celek...
Na dlouhé básně nejsem... nedokázal bych to vhodně upravit..
a navíc každá je o něčem jiném... i když jak v čem...
Don´t_worry
14. 01. 2004
Och... tak tos mě dostala studanko.... Ale ne vše se musí nutně líbiti...