Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senesmrtelné verše
15. 01. 2004
17
4
9317
Autor
Rimmer
4 názory
Nářezový_sluníčko
12. 09. 2007RUMPLCIMPRCAMPR
07. 02. 2006John_Ceder
26. 04. 2004
:) známe! já ve vlaku ale nespim, spíš začnu koukat po slečnách ve vlaku...a výsledek je nasnadě-báseň žádná..a otlačený oči:)
* to je přesný... jako u mě - tolikrát otlačenej ksicht a pořádná báseň ani jedna. :-DDD
TIP!!!
TIP!!!
Vzhledem k současnému stavu tvé tvorby.. TIP.
Konečně něco, kde se neumírá.
Ja na okne vlaku do Kosteleckych hurek jednou nacrtl svoji basnicku o obrovi. :-) Jinak s CD (nastesti?) nemam moc zkusenosti. Cestou autobuse, metrem ci tramvaji me napadaji velika dila - bohuzel jejich velikost s ubihajicimi kilometry velkou vetsinou rychle klesa... :-) Tahle miniatury mozna nesmrtelnosti nedosahne, ale je - hezka.
Tip
Tom
Marnost nesmrtlenosti v šesti řádcích. A k tomu to dokonalé vykreslení ponurosti českých drah a básnikova rezignace na pozemské pachtění včetně metafory střetnutí se se světem!
:)))
A teď vážně: vyvedená blbůstka, jen co je pravda;) *tip
Jo jo je to blbost, patřilo by to do blbůstek, ale aspoň je to realita.
do blbůstek..
(nějaký hezký vzorky?:)
Katugiro, ty máš dneska nějakou zamračenou náladu..;)
trochu i jo, ale s tímhle to nesouvisí... mně se líbí Rimmerova próza, ale básně, to je vždycky z nouze ctnost
Navždy_Tvůj
15. 01. 2004
katugiro: Já myslím, žes to nazval přesně. Básničky píšu vždycky v nouzi. Když jsi v tísni, řekni to písní...
Pročetla jsem tady toho spoustu, ale toto mě skutečně zaujalo.
Chroustovi: magor, ale dobrý :))