Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV čajové misce
16. 01. 2004
15
0
4323
Autor
DušíK
~ ~ ~
V čajové misce
žene se horskou strží
jarní povodeň
~ ~ ~
Kedže ja som tiež čajový maniak, dávam Tip... Slová dávajú tirž veľa... Sláva čaju!!!! Hermann a tip...
Neviem, mne sa vybavil obraz - sedím na prahu horskej chalupy, popíjam čaj a na hladine sa zrkadlí, čo sa deje opodiaľ...
ako to tu "niekto" (ulita) napísal-a, veľké v malom. Súhlas. Páči sa mi to, tip.
Elyn -práve naopak, vôbec sa mi to nezdá byť "přemýšlecí" (kurník, tá slovenčina, nejako neviem nájsť priliehajúci výraz). Ale je to vec pohľadu - zažil som čosi podobné - naskakuje asociácia, obrazy, pocity. Možno tak.
Jestli je to pouhy popis misky, je uplne jedno, protoze to vzbuzuje jine pocity, pro me takove neurcite.
Vadi mi, uz tradicne, nazev shodny s prvnim radkem
Jestli je to pouhy popis misky, je uplne jedno, protoze to vzbuzuje jine pocity, pro me takove neurcite.
Vadi mi, uz tradicne, nazev shodny s prvnim radkem
já ti nevím...
obrázek zajímavý, jen moc přemýšlecí...
není jednoznačný..
(si tu jenom brblám...;)
asi začnu mít rád brblaly ;o)
udělal jsem chybu, že jsem to "věnoval čajomilům". Chytili jste se toho a začali provádět spekulace. někteří tipovali jen proto, že mají v lásce čajování.
Co když je to obyčejná PRÁZDNÁ čajová miska, s přírodním motivem nakresleným uvnitř?
no právě, to jsi vykecal už v kritice...
pak je to fakt jen popis misky a ...nic moc mi nedává..víš?
Nepovažuji se za čajomila.. k básním přistupuji dle svého pocitu... převaluji v uších a podle toho něco napíšu..
charlien: pak je to ale o něčem úplně jiném a o haiku už se vůbec nedá mluvit, spíš o miniatuře, a pak ano, jsem-li i já čajovou miskou....ráda se nechám strhnout tou povodní...
myslim, ze mezi cajomily se snad zaradit muzu, ale proto jsem ti tip nedala. dala jsem ho spis proto, jaky to na me udelalo dojem. no a proste libi...
Michalka222
19. 01. 2004
Jsme nadšená Tvou tvorbou...řadím opět do klubu květů a medového štěstí a tipík
Tomu říkám vlídné(!) zacházení s dary přírody...je to moc hezké...
TIP...a díky!
Hmmm... dík Vinki
Krátké jednoznačné a jemně rozplývající se v šedi mých pracovních myšlenek...
tip