Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZablesknutí
17. 01. 2004
3
1
6070
Autor
Beezer
Nevinné zablesknutí
vzalo mi duši,
ač mi to sluší
nucen jsem k zalehnutí.
Do bláta ulehaje,
sám mezi všemi,
půleno dvěmi,
vločka na hlavni taje.
Až budou sklesle říkat
ženám a dětem,
co je se světem,
JÁ! Budu v zemi pykat!
Pak budou jiní zváni,
do války zmatků,
rozkazy zvratků
budou řvát o týrání!
Mundúr co zlatem hýří,
sebral mi duši,
jež s váhou muší
někam do nebe míří…
1 názor
Don´t_worry
04. 03. 2005
Děkuju. Jak si sama jednou řekla, zkoušíš experimentovat. A tohle byl takovejhle můj experiment. Dopadl jak dopadl. Nevím a neřeším to. Psal jsem to schválně dost kostrbatě. Ale každopádně moc děkuju.
Nechci být moc kritická, ale ten styl mi k tobě nějak nesedí. Já vím, že jsi vysvětloval, proč jsi to napsal zrovna takhle, ale... Prostě mi to někde drhne. I když myšlenka je dobrá, vážná a na zamyšlení. Jak říkáš, ve válce na rytmu veršů zas tak nezáleží... Takže za myšlenku, snahu a jako omluvu za moje nepochopení ti dávám tipík. :-)
Jo. Asi máš pravdu. Zkusil sem to poprvý nějak jinak, a takhle to dopadlo. Ale nestydím se. Je to kus mě. Jako všechny ostatní díla. Díky za kritiku.
Jo, jo. Je to možný. Souhlasím. Tohle to je o pocitech, ale tak nějak jinak. Zkus se víc zamyslet. éma není těžký
To téma asi opravdu moc originální není. Ale myslím, že bude věčné. Díky za kritiku.
To téma asi opravdu moc originální není. Ale myslím, že bude věčné. Díky za kritiku.
Originálně a vcítěně zpracované trochu míň originální téma..
Moc líbí,nemam co vytknout...
Četl jsem to znovu, z trochu jiné stránky. Promiň, je to určitě na *********.
Zkusím mé myšlenky vyjádřit jinak. Zkus ve válce mezi útoky v příkopu skládat verše a dbát přitom na rytmiku.
Myslím, že neobratnost některých veršů nijak nepomůže v vykreslení pocitů, které jsi chtěl vyjádřit, aspoň ne v tomto případě. To tak jedině kdybys psal báseň z pohledu někoho jiného, nebo nějakou satiru... Nevím... je to jen můj názor...
Nešlo mi o zpracování. Tohle je na dost osobní téma. Je to věc, která se docela prožívá a tak jsem napsal kýč. Kýč je totiž věc nevkusu. A co jiného je tohle téma. Nevkus a kýč. Možná jsem to měl napsat do prologu. (ono ostatně stačí podívat se na použití...pro mě dost netypického... rýmu). Ale ze kritiku každopádně děkuji.
Nešlo mi o zpracování. Tohle je na dost osobní téma. Je to věc, která se docela prožívá a tak jsem napsal kýč. Kýč je totiž věc nevkusu. A co jiného je tohle téma. Nevkus a kýč. Možná jsem to měl napsat do prologu. (ono ostatně stačí podívat se na použití...pro mě dost netypického... rýmu). Ale ze kritiku každopádně děkuji.
Souhlas Prazdnym_kruhem. Řekl bych že to je pěkný nápad, i když ne až tak originální. To zpracování trochu pokulhává.
Jinak to ale docela ujde....