Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNičíš mě
20. 01. 2004
18
0
6056
Autor
Flammea
Mám oči dokořán za zavřenými víčky,
vykřičet do ticha svou beznaděj,
z bezmoci zaplétám pevné smyčky,
možná jsem hloupá,tak mi vynadej!
Teplo tvé dlaně mezi mými stehny
mi pocit jistoty stejně nedává,
tady v té posteli jedné malé běhny,
kdo příliš miluje,vždycky prohrává.
Jsem velká holka a ty slzy neroní,
i když se po uši utápí v zmatku.
A když je tvý slova náhodou zabolí,
s úsměvem smetou svý srdce na hromádku...
Je to tvrdá realita. Je to dílko, který bych si měl přečíst každý ráno, abych nezačal den tak najivně ne neposkvrněn pesimizmem :-)
Pán pupenů: Když vyjadřuješ vnitřní zmatenost, málokdy hledíš na srozumitelnost pro ostatní!
BTW: Je smutný že bereš lásku tak přízemně.
pecado_mortal
29. 12. 2004
Ne? No, možná to tak není vždycky, ale u mě to bohužel vychází. Jinak díky:)
Crowley: Díky moc, i když prožívat to zas tak skvělý nebylo...Jsem ráda, že aspoň pro mou tvorbu to mělo pozitivní přínos;)))
je hezká ... za to, že mě to při čtení posledního verše druhý slohy trochu zavonělo smolíkovsky, asi nemůžeš ... :-)*
každý začíná tím co prožil
kdo nic neprožil
nemá o čem psát
pömalu slovo vtéká do žil
ale pak
pak budeš si s ním hrát-)
Kdo miluje víc, prohrává - je to normální? Já jsem se taky vždycky ptala sama sebe, proč jsem vždycky ta slabší rozumem , ale silnější citem já, ale ono se to obrátí - mám to vyzkoušené!!!!!!!!!! Nevzdávej to....(jak psaní, tak doufání)
Děkuju,jste milí.U téhle básničky mě to zvlášť těší,protože je z velké části autobiografická...
Krásnoočko
05. 03. 2004
Chtělo by to trochu dopilovat. Jinak obsah druhé části je příjemně hnusný..
Pán_pup: ne, myslim, že nevadí, spíš to tam podporuje celkovou myšlenku a dodává ráz, důraz, tomu, co chtěla říct, někdy se jiná slova použít nedají, tak si aspoň mytlim já:)
Já ji četla už dřív...byla jsem tu..jen nevím, jak je možný, že jsem odešla, aniž bych řekla, jak je to tu krásný.:-)
Pán_pupenů
21. 01. 2004
Kdo PŘÍLIŠ miluje, prohrává. A to je dost rozdíl. Je videt žes asi nebyl nikdy v podobné situaci, to máš štěstí.
Jinak:Milacku je to krasný, ale moc smutný a zlý...a pravdivý.TIP