Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNesmrtelný
21. 01. 2004
2
0
2438
Autor
lukas_84
Nesmrtelný
Dívá se na mě s důstojností
Jedinou věcí kterou má
Vzpomínky soupeří s minulostí
A ohněm hořícím v tmách
Kouzlo okolo poletuje
Pokoj zahalil se v mrak
Smyčka se utahuje
Houpu se jen tak
Po řece připlouvá chlad
Na obloze letí pták
Vtom náhle jestřáb spad
Láskou oplýval
Řeka teče plynule a tiše
Promlouvám ve tvých snech
Kopej, ne křič spíše
Duchem bez těla se staň
Za zločiny tvý pikám
Nemohu jít spát
Pomalu si zvykám
no teda zasifrovany to tam mas drsne, ale kdyz si clovek da tu praci to trochu zpracovat a popremyslet.. moc moc pekna atmosfera, takovy veci jsou moc pekny. (i kdyz nekdy u toho hrozi ze autor uz pise JEN v metaforach apod... ale to tu nehrozi)
tip:)
Je v tom skrytej příběh. Je o tom jak lidi vyčlenily ze své společnosti jednoho chudáka ten se oběsil. To jsou první dvě sloky. Třetí sloka je o tom jak vyprchává z jeho těla život. Čtvrtá je o tom jak se jako duch vrací a straší a čtvrtá je o tom že nemůže v klidu odpočívat a že si na to v průběhu let zvykl.
No složení kapely Já solová kytara, Jedna holka druhá kytara a zpěv druhá holka baskytara třetá holka( jen v některejch písničkách) klávey a jeden kluk za bubny.
Je to taková pohodovka
Nemám zdání kde jsi to mohla číst nekde jsem to nezveřejňoval, ale mohla si to slyšet když jsme to hráli s kapelou
už dlouho sem nečetla nic, co by se rýmovalo...
skoro sem zapomněla, že to taky jde.
má to takovou zvláštní atmosféru, ale nějak se nemůžu zbavit pocitu, že tohle už sem někde četla
je to prostě zvláštní
pýcha pytel plyš netopýr slepýš pykat (pykatugiro)
tohle se dá zpívat? vždyť si nikdo nezapamatuje slova - a když, nebude jim stejně nikdo rozumět... :)
Akorat bych vytkla to,tvý. Lepsi by bylo tvé. nic nemam proti nespisovnu,ale nejak mi to kazí dojem besnicky. Ale jinak pekný..... :)