Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seXychty v domečku
28. 01. 2004
0
0
6965
Autor
ashentree
Festiválek kapel:
XYCHTY (ksicht-bít)
JAGLEW (alternativa)
ŠŤÁVA (folk-rock)
ČERNOSVIT (velejemný alternativní folk)
WAKLAF (fussion rock)
KDE: Sál Domečku - DDM Kyjevská - Starý Lískovec - konečná šalin 5,7,8
VSTUPNÉ: 30 Kč
KDY: sobota 7.2.2004, začátek v 17:00
Kapely zpravidla hrají v pořadí, v němž jsou uvedeny, v hodinových blocích.
XYCHTY (ksicht-bít)
JAGLEW (alternativa)
ŠŤÁVA (folk-rock)
ČERNOSVIT (velejemný alternativní folk)
WAKLAF (fussion rock)
KDE: Sál Domečku - DDM Kyjevská - Starý Lískovec - konečná šalin 5,7,8
VSTUPNÉ: 30 Kč
KDY: sobota 7.2.2004, začátek v 17:00
Kapely zpravidla hrají v pořadí, v němž jsou uvedeny, v hodinových blocích.
Festiválek se docela vydařil...Všem písmákům pohybujícím se v Bohunicích a okolí mohu doporučit shlédnout Černosvit, až zase bude hrát...Je to jemné lehce melancholické lyrické pohlazení...Byl jsem příjemně překvapen a naplněn ;) Ze všech kapel mi byla tahle dvojice snad nejblíže...
Děkuju Derovi za účast a poslech, také za dodatečné nastudování Xychtích textů ;) Bohužel akustika malého útulného prostoru vyžadovala zvučení typu - přeřvat bicí, tudíž zpěv tolik nevynikal...Hrálo se však skvěle, příjemná atmosféra...
Papouchovu omluvu přijímám :-)))
Ano, to dodatečné je důležité, když si to člověk představí s hudbou, vyzní to hned jinak - a lépe. Prostě krása.
Co říci k festu? Bylo to super. Xychty se vytáhli. Přeřvávání bicích se povedlo na jedničku. :o) Písmácké obci tímto sděluji, že ashentree opravdu umí na elektrickou kytaru. Jako kytarista - španělkář :o) - smekám. Když ještě zůstanu u Xychtů - perfektní texty, neméně dobrá hudba, škoda jen, že začínali ...
ashentree: Děkovat nemusíš, bylo mi ctí. Zvlášť, když jsem tam šel zadara. :o))
Díky, jsem moc rád, že se líbilo! A vážím si každého nového posluchače...Je to ohromný pocit...Jen musím upřímně poudat, že některé kapely, co hrály po nás, to opravdu uměly zas o třídu líp ;) Před sdružením konzervatoristů Šťáva opravdu smekám...A myslím, že dál než na začátek či druhou pozici v programu festivalu jsme při takových kvalitách zařazeni být nemohli...Tam už rozhoduje to, jestli to člověk dělá profi nebo amatérsky...Toliko posouzení "zevnitř" ;)
P.S. Ta kytara - to je jen deset let praxe...Za tu dobu už jsem mohl být výrazně dál, kdybych každý den alespoň dvě hodiny zkoušel...Už se opakuju - jsem jen drzý, a prostě hraju co mne zrovinka napadne...nic víc :-) Mám štěstí, že v kapele je těch nástrojů a muzikantů za nima víc, člověk se aspoň nevyplácá invenčně hned po první skladbě :-)
A ještě si dovoluji ocitovat jeden z textů Thoma Yorka z Radiohead (album Pablo Honey): "Anyone can play guitar..." :-))
Díky ;) Už jsem mu poukazoval a popisoval, co může očekávat :-) Škoda, že začínáme první tak brzo, ale je fakt, že přednost patří místním ;) Jaglew je alternativní specifikum, doufám, že neodradí potenciální posluchače od brzké návštěvy ;) Pak už jsou kapely, které víceméně hladí :-)
Jo, dvojka stále z Blankecu do Židenic a zpět...Tak jak za Plíhala, byť prý z toho nebylo nic :-)
Ale faktem je, že každý druhý spoj Tě vyhodí tam, kde myslíš :-) UH...Dál už nic...Zpáteční cesty na omezené trase se speciální slevou zesnulým...
Jo, mám taky pár volňásků, takže svý věrňáky zvu :-) Máš-li pocit, že tři pětky je moc, pak šeptni do zpráv ;)
Albireo: No ... bohužel je tomu tak. Prostě se to stalo. Jednou jsem přijel domů z prázdnin ze slunného Chorvatska a byl jsem vyděšen a zmaten, když jsem na Mendláku zahlédl mně naprosto neznámé nicky. :o)
ashentree: Jj ... nebo taky 17. či 27. ... ;o) Přijdu.
drfaust: Nepovídej? Kde přesně? Momentálně tam totiž bydlím. :o)
A jo taaak, tak zas nic, promiň, Marti...Já už myslel, že jsem Ti našel agenta na případné vyřizování starých účtů :-))
No v tom Novém spíš...
Co já se najezdil 145, 138... procházky se psem přes kopec... do Kohoutovic... na Kamený vrch...
ulice Raisova v Novém Lískovci... čp. si nechám pro sebe...
Maloval jsem ta, lakoval podlahu, natíral radiátory... tak prostě...:)))))))!
Už je to léta pase...:) No to je nostalgie... kde teď asi je?
Anebo chodit dolů ke Svratce...
házet žabičky do řeky...
a pak pivo dole na Střelnici...
Změna je život...Čím víc změn, tím víc životů...To se mi vykládá, když při své konzervativnosti nemůžu třeba ani posunout postel o píď :-) To bych nerozchodil...Spíš nezaspal :-)
Nikita_Pitralon
29. 01. 2004Don´t_worry
29. 01. 2004
Tak to tedy neomládly. Mně domů ještě pořád jezdí 146ka, 135ka a ... ehm ... 50ka. :o))
Ale když popisuji cestu cizím lidem, tak málokdy dorazí ... hmm ... :o( ... :o)
nééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
to zase nebudu v Brně............... :-(((((((((((((((
Jen mimochodem, konečná šalin 5, 7 a 8 ... ;o)
To by šlo, mám to pár kroků od domu. ;o))
Joo, ty zmeny v MHD, ja nafic wopisowal s plagatu :-)) Tam je tech chyb vic, tak jako treba nas tam napsali s mekkym...i...Xichty...argumentuju tim -> zme stari a meknem :-)))) coz je asi fakt ;) stejne jsme na seznamu nejtvrdsi kapela :-) bude to takovy dychanek, jak tak koukam...snad jen Jaglew nehladi, Ti drnceji spravne psychoticky :-))
Tesim se...Akorat to otevirame, tak nevim jak se rozjedem ;) No ufidime :-))
Yoyo -> no teeda, porad nam zahybas :-))) neboj, jednou udelame koncert spesl pro Tebe ;) zaslouzis :-)))
chroust: stav se, dostanes mikraaak :-)))) rad bych prozkoumal Tve jazzove schopnosti :-))))))
pro nektere puntickare -> pravopisne chyby v predchozim prispevku byly zcela umyslne, tudiz pripadne reklamace neberu :-)
ashentree: Tak já si tu vaši dechovku asi přijdu poslechnout ... tak se snažte. ;o)
a dík za šalinu, opravím to ihned :-) sedmička je moje nejoblíbenější číslo, jednou bude na mým hrobě...jooo...minimálně dvakrát ;)
Co všechno já v Lískovci prožil...
i když spíš v Novém než starém...
ale stejně...
Don´t_worry
28. 01. 2004
Dero: no počkej, my nemáme s punkem nic společnýho :-))) no, mluvil jsi o dechovce, ne? :-)))) S těma šesti sedmičkama jsi to teda vyhmátl...Takže 7.7.2077...Hmmm...No uvidíme :-) Každopádně díky za důvěru ;)
Don't worry: To je na druhý straně brniska, poblíž centra...Za rohem od jednoho gymplu, který jsem kdysi pařil...Bydlel tam spolužák ze základky, Míša Pytlíček...Fajn kluk :-) Jo, a taky tam je Liduška a Blbšule, Vojáci, no spousta takovejch "kamarádů" a "kamarádek"...všecko za rohem ;) Co já tam holka zažil, ani se neptej :-) A ty žvejkačky? Dodnes chodím lepit, za Tebe :-) Ať si Ti různí potkánci a krysičky taky žvejknou ;)