Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMetematická seance
30. 01. 2004
3
0
1603
Autor
Kubajs
Matematická seance
Ve středu je matika,
su dutej, jak motyka.
S lopatou to umím skvěle,
ze školy jdu do prdele!
Matura ta vyšla hladce,
teď se mně však nespí sladce,
každou noc mám noční můry,
integrály, to jsou stvůry!
A copak ty matice?
Ty snad stvořila zadnice.
Ty příklady jsou tak hnusný,
jak mám býti ještě vkusný?
No nic, seru na matiku
a hodím se do richtiku!
Krumpáč, kbelík, cigaretka,
budu makat, jako fretka!
Takhle skončí moje bytí,
protože už teď su v říti!
Hold zatím můžu jenom jednorázově křičet a čekat na to, že až se zdokonalým.....
...................ech. Taková ........... no, studentská říkanka bez hloubky a bez invence. Příliš vulgarismů použitých jako berlička, což mi vadí. Rýmy nenápadité, rytmus pláče. Celkově ubohé. Mám.li to však brát jako jednorázový výkřik určený ku nezávaznému pobavení, tak to tak beru. :-)
Bezprostředně jednoduché... zábavné....jako hlubší sdělení hluché, ale pro pobavení dobré...
Tip...
oceňuji jemné využití jihomoravštiny, mé rodné ... špica. Máš tip .. Ty typane :-)))
Pán_pupenů
30. 01. 2004
Jiný účel než pobavení to ani nemělo. Vlastně mělo, ještě jsem chtěl zabít čas, než usnu.
Díky za typana, celkem mě potěšilo, že mě ho dal krajan z Moravy. A ještě jedna otázka: Jestli ty seš Noe (a k tomu ještě první), mám na té tvojí kocábce fleka?
Jééééééééé.
Já h-r-o-z-n-ě-n-e-m-á-m-r-á-da-m-a-t-i-k-u!
Posílám Ti upřímý tip a držím palce, ať u zkoušky nepohoříš.