No čet sem kategorii nezařaditelné, páč do povídek se mi nechtělo. Ale napravím to... :)
A jé, já myslel že to bude něco hravýho a vono se z toho vyklubalo, co se vyklubalo. Ale jako úvod k něčemu (sérii povídek?) by to šlo.
A jé, že zrovna čteš ty nejméně úspěšné...:))
Mně se tohle hrozně líbí, protože mi ještě nikdo nedal tip.
Jako úvod k sérii povídek to nepoužiju. Dík!
"Došlo mi, že tento zvířecí druh může přežít pouze v případě, že bude na vrcholu potravního řetězce - žít na úkor druhých."
- to už mi došlo dávno, a tak se snažím žít na úkor jiných živýc bytostí co nejmíň, aspoň co zmůžu...
...nevím, kdybych si mohla vybrat, asi bych nechtěla být člověkem... ale když už si vybrat nemůžu, tak se na nás aspoň snažím hledat to krásný :o)
Mně se taky lidi líběj. Kopulovat se zvířatama se mi moc nechce.
pravda a proto na zvracení... náhlý vhled do absolutní reality - pravdy...
Napadlo mě k tomu jediné a řekla, bych že i velmi trefné slovo: Pravdivé. :) Jen doufám, že jsi ve skrytu duše nepsal o lidech ... Ale jo, já vím ... :)
Hele, ten kdo pozoruje, to je jako nějaké zvíře nebo tak něco? Protože to by byl docela zajímavý pohled na nás lidi.
Právě to mě na celý myšlence lákalo. Že je to jen pozorovatel, který není nikdo a který má nadhled.
Chtělo by to ale ještě rozepsat.
Díky!!
Chemie? Chemoterapie? Chemopetrol? Chemisorpce? Chemlon? Chemosterilizace?
Tak jo:)
A co ti přijde teda dobrý?:)
Ta poslední věta:)
Toužíš po něčem, co máš...pokud jsem to správně pochopila:))
Zaměřně jsem ani jednou nepoužil slovo člověk. Pokoušim se tu o nadhled. Vlastně tu nejsem ničím, možná jen tím pozorovatelem. Poslední větou se to snažím jaksi zpříjemnit.
A co ti naopak přijde špatný?:)
Nemohu říct, že by něco bylo vyloženě špatně... jen mě to asi nevzalo tak, jak by mělo...........:))
A to je právě špatně, hodně špatně.
Pak je i ta úvaha špatná.:)
Měl jsem si s tím víc pohrát.
Pohrát, ale příliš nezměnit!!! Až to bude, tak mi dej avi... Pá!!!!!!!!!!!!
o člověku to asi nebude.. že by válka s mloky ?)
...nebo chtění vládnutí...8-)))
Asi tě moc nechápu 8-(
Vzláštní úvaha.
Nepřináší nic nového a řekl bych, že je skoro až odfláknutá. Nechci být drzý.
Ale ty tim tvorem jsi taky, člověče...
vlastně bysme se tim neměli chlubit:-)
StvN, nejsi drzý. Jednou večer jsem jí napsal a potom jsem už nebyl schopnej na ní nic změnit. Proto jsem jí sem fláknul. Potřeboval jsem jen něco vědět.
Mně trvá hrozně dlouho, než získám potřebný nadhled a tímhle si to zjednodušuju.
Díky!
Plicnik, a jsem jím rád(viz. poslední věta)
protože ničím jiným nejsi a pro tento život nebudeš, takže je to to nejlepší řešení... :-)
ovšem to nic nemění na tom, co jsem napsala výše... :-/