Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNemůžu si pomoct
06. 02. 2004
4
0
2186
Autor
Sophia_
Jsem hloupá, naivní a zlá. Věčně nespokojená a rozpolcená, divná a psychotická, to všechno jsem, vím to a stejně s tím nic nedělám. Mám všechno, o čem jsem snila, dotkla jsem se hvězd a jednu jsem si vzala, bez ptání, jen tak a patří mi. Jenže...já nevím, jak to říct. Já tu hvězdu chci i nechci, její žár mi spálil kůži a z jasu bolí oči
, já hloupá se snad nudím. Tolik jsem bojovala, abych ji měla a teď se vracím k temnotě, vracím se k tobě. Proč jsi mi znovu zkřížil cestu? Jsi ještě horší než já. Víš, že nesmím a stejně mě pokoušíš, probouzíš staré vášně, víš, že v tvých očích čtu minulou touhu a tak mi je stále znovu nastavuješ a tolik mě lákáš. Toužím po hříchu a přitom se kaju. Žádáš mě, ať se všeho vzdám a uteču, ať patřím zas jen tobě...Deja vu, už dřív jsi to chtěl a pak jsi mě zradil, z tvých rtů jsem pila smrt. Ať je to, jak chce, ať jsi stejný jako dřív - krutý snílek, či napravený svatý mnich, zachyť mě, až zase poletím na křídlech smrti vstříc tvému náručí. Jen jedno jsi mě kdysi v naší temné lásce naučil, že minulost a budoucnost jsou protkány v tenkou linii, která se mnohokrát protíná. Jsi můj dluh a já musím platit. Bůh mě suď, že přitom asi ublížím, ale já si nemohu pomoci. Vím, že mě zničíš, ale zas a znovu ti chci nastavovat ústa k polibkům s chutí vitriolu...
Lasku si snad nejvic uvedomujeme, kdyz jsme ji uz ztratili....Laskou si muzes ublizit, pokud ji rozdavas a cekas neco na zpet....:-)
Maarten není zasvěcen, tak to může tak chápat. Odpustíme mu tedy jeho reakci. :-)
Maarten:Nemyslím, že všechno, čemu nerozumíš musí být nutně ihned slátanina..Tím ti ovšem tvůj názor nevyvracím..
Navrhoval bych, ale to asi nepůjde
navrhoval bych podívat se nad sebe
z výšky, z dálky, prostě od jinud
trošku myšlenek, trošku vzpomínek
smíchat je dohromady, povařit, podusit
nakreslit tlustou čáru
----------------------------------------------------------------
a vše za ní zanechat
Andulka:Sakra, vypadlo mi jen k a hned jsem znevážila tvé jméno, promiň:-)
Bože...víš, kdybych nebyla zasvěcená, nic mi to neřekne...
nádherná obhajoba sama sebe před minulostí...t
gabio:Díky...To víš, někdy se skutečně těžko zapomíná na poslední tango:-)
Já sice zasvěcená nejsem, ale líbilo se mi to. Hlavně některá slovní spojení, ale úžasné bylo: z tvých rtů jsem pila smrt.
TIPík *****
PS:)
Pisces:Díky a veř mi, že to tak opravdu bylo, skoro mi zabil duši a já k němu přesto tíhnu dál..
Zoroaster:Díky za tip i za kritiku, přesto si myslím, že se nezodpovídám jen sama sobě. Co lidé, kteří žijí okolo mě a kterým mohu ublížit? I na ty je třeba brát ohled...
Dero:Význání-určitě, ale možná i tak trochu skrytá obhajoba..
- V kazdem z nas je trochu cerna a trochu bila -> dulezite je, na koho z nich dame...dulezi je, ktera barva nakonec zvitezi...:-)...a nejmene dulezite, je o tom premyslet...::-)