Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠtveš mě
07. 02. 2004
10
0
6949
Autor
Craerassy
Nekrájíš
ostřím
Nechceš prý
působit bolest
Cáry mých
pocitů
necháš tak
po větru
odnést
Držíš
ten poslední
zubatě
vyrvaný
ze mě
v rovině
svého srdce
Nechceš jej
vrátit
Štveš mě
!
není nad mateřskou lásku...
ovšem pod dílkem "štveš mě", co jiného, že :-))
četl jsem Drákulu
a těžko říct co je lepší . .
líbí se mi oboje, každé po svém . . .
Lasy
dismorphia
23. 04. 2004dismorphia
23. 04. 2004dismorphia
23. 04. 2004
Vyrvané pocity nelze vrátit. A když se o to pokusíš, vrácený díl nepřilne a odpadne. Díra za čas zaroste a srdce je připraveno na další zuby...... sakra píšu tady jak nějaká slečna teenová :-)
Umím si představit, že báseň bude mít druhý díl, úplně stejný zakončený Nenávidím tě....další variace se nabízejí. A tak mi nakonec text nepřipadá objevný, ale má svou cenu v perfektně zpracovaném záměru. Řemeslně je to za jedna mínus (sem tam mi do pusy nešel slovosled + ty cáry :-))
Nepíšu, aspoň doufám, ubrečená povídání typu nenávidím apod. Takže druhého dílu se nejspíš dočkáš, ale od jiného pisálka.:-)
Už to vkládám, bude to tu po půlnoci, viz Drákula, ale asi to není úplně přesná variace ))))
takovy uderny....:) sem si vzpomnel na mnagu...chces me, chci te.....jo gut inac...t
stříbrné_volvo_APS_03_24
18. 02. 2004stříbrné_volvo_APS_03_24
17. 02. 2004
tak tam teda máš jednoho nového...nech se překvapit, je to fešák...a nerozbíjet! ;-))
Dr_Mephisto
11. 02. 2004Dr_Mephisto
11. 02. 2004
...máš jich málo??? ;-)))...no třeba se ještě nějaké vhodné povolání najde..;-))
Stves me...je podle me tady slaby slovo...:-)
Ja bych klidne rekla Kurnik! - jako ze to nestve, ale ze mas vztek, ze by si nejradeji kopla do neceho..:-)))))
v těhle dnech je docela silnej vítr ...
sem zvědavej, jak to dopadne s tím posledním cárem ... *
Já ho z něj dostanu..to si piš, že jo a ještě si vezmu něco navíc...:-)
Ty mě taky štveš...kde mám nějakého nového chlapíka do sbírky, noo??:-)