Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVločková
10. 02. 2004
4
0
3886
Autor
Blueheart
Jsme … Sami …
Jsi ... jen TY a ...
* *
* v záplavě *
Tvých * kaštanových *
* prstýnků *
* *
usínající *
* bílé *
světlušky ...
*
*
* *
no srdénko, díky, ale nemusíš mi dávat už žádné další :) už si s nimi tak nepohraju, víš :)
nezlob mě... :o)
já mluvila o chlapovi, ne:-)))))))))))
jako muži z masa a kostí - takovym, kterej má srdce a taky něco ...
no prostě to sem teda nebudu tahat, protože tady se stejně jedná o romantiku, že jo:-)))))))))))))))))))))))))))
muž je romantika sama, je-li obklopen něhou a krásou,ale to by bylo na dlouhé vysvětlování, tak šupky dupky hajkat, prtě!
Miii :) Vinky mno nevím nevím
Cannisho, přívětivá vílo, díky za pohlazení :)
Trochu jsem to upravil :) doufám že nevadí a název taky nestál za nic, takže také změna, příště tomu budu věnovat víc než deset minut, slib :)
Cannisha.. :)) no víc než trochu... bylo třeba.. ach jo s těmi amatéry je ale potíž, co :)
mii Vinki :) tak je tu omluva jen pro vás... psal jsem to v noci a ráno, když jsem to viděl.. HU!.. ne to nešlo tak nechat. Poprvé a naposled, slib. Psal jsem to o pár řádků výš...
yoyo díky
božíčku, romantika:-)))))))))))))))))))
já chci něco dodat, ale radši jdu do pelíšku :-))))
samozřejmě NE sama - to by byl hřích:-)))))))))))))
*
Plicník :) jooooo přesně o to mi šlo... jen jeden malinkatý okamžik... zachytit, nic víc
P.S. taky mám plyšáky u postele :)
já ti dám plyšáky, ty kulišáku:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))