Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setí najlepší
10. 02. 2004
4
0
3127
Autor
zvedavec
Tí najlepší, ako ich ja poznám ... tých osud je dosť často najťažší. Pokiaľ to viem posúdiť.
A niektorí šťastlivci - tí sú so súdom už dávno hotoví: následky previnení!
(Musela sa prejaviť spravodlivosť!)
Neverím!
Nicollette
15. 03. 2004Don´t_worry
14. 02. 2004
Malickej -> niektore dielka su sucastou vacsej zbierky... :)
Teda toto tusim nie je formalne zaradene v ziadnej zbierke, ale ked citas zvedavca, azda pochopis suvislosti :)
Mozno by sa to mohlo volat "Par skobikov k vecernym meditaciam" :)
Nie kazdu skobu musis pouzit, ked chces lez si tazsou cestou ak Ti cosi pripada prilis jednoduche... :-)
Teda ako taky namet sa to podla mna da brat... Autorka predlozila vec, ktorej NEROZUMIE (a ktorej asi nikto na svete celkom nerozumie) a to odkial sa berie utrpenie spravodlivych...
Pointa teda azda nie je v zavere, ale v prologu! :)
Liso: neboj se, mně to došlo.. ale nepřišlo mi to jako nic objevného .- něco, co už bylo mnohokrát řečeno... nic víc..
Neverím, že ak niekto prežíva utrpenie, tak si zaslúži ešte i ďalší prídavok utrpenia v podobe toho, že povieme si: URČITE si to zaslúžil!
My sa zbavíme zodpovednosti za akúkoľvek pomoc, morálnu podporu a s kľudným svedomím môžeme sa kochať v pocite: predsa len som lepší, keď ma utrpenie nepostihlo.
No a slová Varana: "neverim vodcom ani ich poskokom, politrukom a papezom malicka ;) " - vystihli i môj pohľad - ak sa snažia udžať svoju moc vyvolávaním strachu a rozdeľovaním ľudí ešte i touto formou.
Vďaka.
No jo, když ti nejlepší se obvykle starají o dobro druhých a to se neodpouští.
Kdesi jsem četl o chlápkovi co se jmenoval Kristus a toho dokonce ukřižovali.
Já jsem BARBAR
Zásah! - presne o tých píšem, ktorí sa popri svojom trápení starajú aj o dobro tých druhých.
jo, ale proč to píšeš sem? Ta myšlenka, co tu vykřikuješ, je stará jako lidstvo samo a ty to ani neoblíkáš do nějakého "nového" kabátu, aby to mělo nějakou hodnotu literární...
Veľa myšlienok v literatúre je starých ako ľudstvo samo, aj v súčasnej tvorbe .. :-)
Myslím, zvedavec, že Ti rozumiem, aj keď táto téma by bola určite na dlhšiu úvahu. A je dobre, že neveríš :-). Aj keď si myslím, že na posúdenie tých lepších a horších je niekedy tá mierka nášho pohľadu dosť subjektívna.
Maličká: zneužívam Písmáka na vykrikovanie ;-) ,
tu nachádzam obecenstvo. Svoje názory a videnie sveta rada vykrikujem všade, kde sú ochotní ma počúvať a reagovať.
Neviem posúdiť hodnotu (ani literárnu) toho, čo sem povkladám. Na posúdenie si Ty a iní! Vďaka za reakciu! Posúvaš ma svojím hodnotením trochu inde, ako som bola, vidím samú seba Tvojimi očami. :-)
Kaktusík: Jasné, subjektívne!