Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mluvi se o blbostech!!!!!!!

11. 08. 2000
3
0
12464
Autor
Chrjac

Jazyk je zly A cerna pusa Kus h.... leze Kdyz nesledujeme co rikame

Mily pismaci!!! Popremyslejme o cem mluvime ve volnem casu? Proc o tom mluvime? Co nas vede k tomu? Proc se nam chce o tom mluvit? POZOR!!! Kazdy si mysli podle smeru svych mysli! JEZIS TE MILUJE!
Zly
26. 09. 2002
Dát tip
grrrrr

Vcela
15. 06. 2001
Dát tip
Bohem je každý z nás,ne?Alespoň já si to myslím.Nikdo výš už není-já odpovídám sám za sebe a nesu i důsledky svého jednání. P.S. Navíc umíme i stvořit (nový) život. Bůh=rodič...

Skagen
15. 06. 2001
Dát tip
cHRjcl nebo jak se to píše ... neřeknu možná nic nového ... je otázka jestli bůh byl před a nebo po lidech .. osobně si myslim že po lidech. Za druhe chceš-li věřit v boha tak si ho hledej v sobě a nepoužívej nějakou univerzální modlu na kterou všechno hodíš a ke které všechno upneš.

Vojtek
11. 06. 2001
Dát tip
mama *!

Vojtek
11. 06. 2001
Dát tip
avi

Tadeáška
10. 06. 2001
Dát tip
Že vás to ještě baví. Bůh s vámi :-))))

Krel
26. 05. 2001
Dát tip
no..hň.hň.díky za avízo. Nevěřím v Boha, jak nám ho podává křesťanství. Takovejhle bůh je svině a nic jinýho...

Mámalibor
26. 05. 2001
Dát tip
Krel - souhlas - Bůh je v každém z nás,jen ho musíme najít na správném místě a hlavně toho správného, aby nám dával MISTROVSKÉ rady . TEĎ - kdo , ale poradil Kristovi aby se za naše hříchy nechal ukřižovat ? Jeho otec Bůch , poradil by Ti to tvůj otec ? Proč si ho vzal Bůch k sobě ? Cožpak se měl Kristus špatně na Zemi ? Nebo už nechtěl aby lidem pomáhal a aby to nechal všechno jen na něm ? Má to něco shodného s politikou ? CO MYSLÍŠ A CO MYSLÍTE OSTATNÍ ?_________

FLO
17. 05. 2001
Dát tip
Jsem já to ale tupan. Teď už vím o co de. To je teda síla. A můžu říct... kchá kchá! :o)

Slavík
17. 05. 2001
Dát tip
Bože, kerej kretén mi na to dal avízo?:-((( takovejch nanicovatejch ketzůůůůůů:-((( tady je každej asi chytrák

FLO
16. 05. 2001
Dát tip
Jiko: Kchi! Kchi kchi! :o)

JiKo
16. 05. 2001
Dát tip
FLO nepochopilas viz autor leppa a jeho dílo :-) to víš vyjadřuju se poeticky

FLO
15. 05. 2001
Dát tip
Aha. Takže když si představím pána Boha jako bytost s ňákýma vlastnostma, tak je to někdo, kdo se na nás asi skvěle baví, někomu dá, někomu vezme a co jako ty na to... tvoje reakce dobrá, blbá ... tak šup do nebe nebo do pekla... a běda, jestli budeš zlobit... to tě čekají věci! Tak o tom to je? Já vím, jo, trochu pokory. Ale když je nade mnou někdo se zdviženým prstem a kdykoliv mi může způsobit ňákou bolest jenom proto, aby zjistil, jak silná je moje víra, tak to se mi zdá sobecký a trapný. Prostě - děkuji nechci.

JiKo
15. 05. 2001
Dát tip
Kche! Kche! :-)))

Anonym
15. 05. 2001
Dát tip
Chrajc je tak sladkej... nevím, kdo si ho vymyslel, ale udělal to dobře. Už dlouho jsem se tak od srdce nezasmála, i když ani tak ne fiktivnímu náboženskému fanatikovi, jako těm reakcím na jeho výkřiky....:)))) Jen houšť a větší kapky! Vylez z díry, Chrjacu!:)))

Chrjac: Kristova noho, tvoje problémy a kuvajtskou naftu bych chtěla mít!

Vojtek
03. 05. 2001
Dát tip
Každá dogmatická sranda něco stojí :-)))

Prokletí
04. 12. 2000
Dát tip
aby všechny ty fanatický pánbíčkáře Satan jebal!!! sorry ;o( m.

olivierek
30. 10. 2000
Dát tip
Myslím si, že Bůh strašně mate. Bůh dokáže postavit mezi lidmi šílenou zeď, protože ho lidi vnímají jako svůj a jen svůj ideál ať už vypůjčený a nebo ne, který musí před cizími ideály ubránit, aby jej nikdo neohrozil. Oni ti mocní budují hradby rozšiřují území a poskytují útočiště všem, kteří se jejich ideálu podřídí, a to je podle mě špatně. Mnohem lepší je když se ideál utká, aby si vyposlechl všechno všude kolem - třeba se tak vyléčí ze všech svých mylných konstrukcí a obohatí se o nové. Ideál je podle mě jedinečný a vyplývá z povahy člověka je o domovu vůbec né o nedobytné tvrzi. Davové ideály jsou vždycky násilné. Věřím, že Bůh (ideál) dává smysl životu jakoby opravdu právě on život udržoval, protože bez cíle bez chuti něčeho dosáhnout bez ideálu je život přežíváním, který snadno umírá. Tak nějak to chápu, je na tom něco špatného? Myslím si že každý v něco věří a může tomu říkat jak chce třeba Bůh. Myslím si že mezi tím, že věřím a život smysl má rovnítko je. Taky nemám rád lidi, kteří žijí v doměnce, že vědí, protože oni nedokážou poslouchat. I když je v povaze víry, že ví, že je přesvědčená a právě v tom je její síla měla by své přesvedčení umět utlumovat, aby nešla přes mrtvoly. Obávám se lidí, kteří si příliš věří, kteří si skupují prostor, kteří dělají ze svých firem svatyni.

PS
30. 10. 2000
Dát tip
Héééj! Už mi žádné Avíza neposílejte!!!

jorel
30. 10. 2000
Dát tip
olivierek: tak nejak. jen si myslim, ze Buh v jakekoliv forme (a treba ateismus) neni pouhym idealem, ale zivotnim postojem. Buh je neznamo, ktere vnima clovjek za ramcem svych moznosti a schopnosti. at uz je to jakkoliv, tohle auditko se rozrostlo na popud Chrjacova lobovani za Jezise a forma jeho vnucovani sveho postoje (byt muzu mit Krista 100x rad) mi nesedi. howg

olivierek
30. 10. 2000
Dát tip
Já se omlouvám, měl jsem takovou chuť všem zaavizovat :-), no už se to nestane přísahám.

jorel: Ideál taky vnímá, člověk za rámcem svých možností a schopností a taky nutí člověku nějaký životní postoj, protože ho chce dosáhnout a taky je v tom neznámo, protože se předem neví čeho se skutečně dosáhne, když si zatím půjde a ideál taky může být blud, když bude onen idealista žít jen ve snách a jinak bude ke všemu a ke všem slepý. S Bohem jako s ideálem se prostě musí umět pracovat.

Ahoj.


fox
30. 10. 2000
Dát tip
chrjac už se nějak neůčastní...asi se lek (konečně)

JiKo
27. 10. 2000
Dát tip
Kali: takys mohla napsat zazoovic "peetchovina" ... zní to sice stejně, ale vypadá to líp napsaný :-)))

Merle
27. 10. 2000
Dát tip
Jiko nahraď!! Jiko nahraď!! Jiko nahraď!! :-))) kalinka: jorel myslel, že bez Boha nemá smysl nic vyššího než naše chutě a počitky. Ale s tím taky nesouhlasím. když už nic jinýho, pak třeba karma... nemluvě (jak Jiko podotýká) vlastní kodexy (ty se ovšem vždy opírají víru v něco vyššího - třeba jen ideál).

jorel
27. 10. 2000
Dát tip
kalinka: ad I, II/ to samozrejme nemyslim, ba naopak, to by bylo proti vsemu, co vyznavam. necht kazdy je sam sebou a jde za tim, co je mu vnitrne nejblizsi. preci poznam, jestli si neco nalhavam nebo ne. uvnitr to clovjek vi, jen se leckdy uzavira pred odpovedi (nekdo tomu rika svedomi ve smyslu vjedome hranice mezi tim, co je ve vlastnich ocich spravne a co nikoliv). napr. zminena reinkarnace (hinduismus, brahmanismus, lamaismus, (zen)buddhismus...), jeji smysl, vyznam a vubec cele pojeti je mi veskrze simpaticka. ano, jsem krestan a vnimam teologicke vjeci optikou uceni Krista. to ovsem neznamena, ze pohled budhisticky ci jinyje spatny, mylny ci pochybeny. jsem dalek toho vyslovovat soudy. ve svem zivote jsem se potkal se sumou zkusenosti, znalosti, nazoru a uceni, ze ktere jsem si vyextrahoval to, co s cim vnitrne souhlasim. dale jsou vjeci, ktere prirozene cekaji na pochopeni (a treba se ani nedockaji :o) a potom take ty, se kterymi se nestotoznuji + ty, jejichz puvod vnimam jako ryze ucelovy. vnimam zivot a vse co s nim souvisi skrze vlastni zkusenosti, skrze to, co me osolovuje, dotyka. nevim, jak to jinak vysvetlit. snad jen odkaz na postoje lidi, jez beru v mnohem za sve: Thakur, Ghandi, Thomas More (z doby Jindricha VIII) , Sain-Exupery, Herman Hesse. asi nejblizsi jsou ki postoje prvnich dvou a pak posledniho jmenvaneho. ad III/ mozna te to prekvapi, ale tohle jsem nikdy nemel na mysli a jestli to tak vyznelo, tak je to nevhodna formulace ci interpretace ad IV/ ja proste nesouhlasim s VNUCOVANIM. necht clovjek argumentuje, vysvetluje, nasloucha ale nevnucuje. to miva opacny efekt a nic dobreho to neprinasi (pokud clovjek neni svinkou). merle: viz nahore. karmu pridej ke zmince o reinkarnaci. PS: ja nevim, co bude po smrti ani jak to ve skutecnosti je. jen se stotoznuji s tim, s cim jsem vnitrne v souladu a ostatni necht vnimaji svet optikou valstni.- ale at ji nevnucuji a hlavne ne takhle deb__lne!

au_ten_tyk
26. 10. 2000
Dát tip
bléééééé!!!!!!!

olivierek
26. 10. 2000
Dát tip
Já bych chtěl aby byl Bůh opravdickej a krásnej jako můj ideál. Je na tom něco špatnýho?

kalinka
26. 10. 2000
Dát tip
jorel: ad 1/ doufám, že se tím nesnažíš tvrdit, že pokud nevěřím v existenci Boha dávám za to rovnítko s: nic nemá smysl. To je s prominutím píčovina! /citlivé duše nechť omluví můj slovník, ale výstižnější slovo mě nenapadá/. ad2/ taky věřím na souvislosti, ale netrvám na tom, že to náhodou nemůže být úplně jinak, než si já myslím - co se souvislostí a důvodů týče, vždycky jde o subjektivní pohled,a na právo na subjektivitu v tomto smyslu bych si s dovolením činila nárok, aťsi to třeba nikomu není po chuti. Jednou jsi ji uvědomuji, tudíž má smysl...:o) ad3/ trošku mě baví představa, že bych měla znát všéééééééééckooo, taková frajerka nejsem, abych někdy mohla říct, už vím a znám naprosto vše!:o)) To je fakt kravina.Nejsem highlander ani nemám nijak nadměrnou hlavu, coby futrál na mozek. Vono i takhle ty svý laloky nevyužijeme naplno!:o)Ale takhle mi to zní taky alibisticky, jak to říkáš tak stroze /byťs to tak třeba nemyslel/, že např. černá je černá, protože to je určitě nějak někde zdůvodněný a v souvislostech, a nemusíš tomu rozumět, protože je pohodlnější tomu prostě věřit!:o) Jestli to tak asi nebude i s tím Bobem /pardón Bohem:o)/ Jenže to je pak ležatá osmička, brž i s tou subjektivitou nárokovanou si jsem ohledně důvodů a souvislostí s vysvětlováním na štíru jako s tou černou...:o)) ad4/ Se zbytkem v části pro hysterického fanatika Chrjaca /není náhodou Jehovista, že je tak vynervovanej z toho, když někdo nelíbá zadek *Jménu* jako Chrjac:O)???/ téměř bezvýhradně souhlasím, až na drobnost:"je kontraproduktivní v jakékoliv lidské činnosti"! Tam bych to neviděla až tak černě. Jsou ostatně chvíle, kdy je potřeba někomu kupř.v pozměněném stavu mysli,chystajícímu se udělat cosi, ať už pro něj či pro lidi kolem, nepříliš dobrého, vnucovat tak trošku jiná stanoviska, která by mu ten stav mysli trošku srovnala. Ostatně to nevylučuje, že si stejně tu botu udělá, ale aspoň bude mít možnost o tom chvíli přemýšlet./Dělá-li to však Chrjac takto systematicky a militantně, tak si tak akorát koleduje, že mu jednou někdo dá po čuni, že otravuje kyslík/ Jinak děkuji za Siddhártovu citaci, je přesnej!:o) Papa

Merle
25. 10. 2000
Dát tip
Jiko: chtěl jsem říct, že si nejsem jistej, jestli to v co věřím, je nebo není Bůh. Každopádně v křesťanským smyslu věřící asi nejsem. Jen se o těch věcech snažím otevřeně uvažovat... hlavně nemusím moc církve a jejich rituály.

JiKo
25. 10. 2000
Dát tip
Merle: To tvrdíme oba to samé. Ta víra totiž platí i když věříš "pouze" sám v sebe, ve svoje zásady (tak tomu je u mě ). To rozumím pod pojmem bůh, ne nějakého tam kdesi ....

JiKo
25. 10. 2000
Dát tip
Co se týče církví, mám jim hodně zazlé, ale to je na jinou debatu

jorel
25. 10. 2000
Dát tip
Merle, Jiko: pro mě je Bůh to, co má počátek sámo v sobě, stvořitel, prvopočátek všeho kolem nás včetně Vesmíru. neberu to nijak akademicky, ale prostě odmítám se ztotožnit s názorem, že nic nemá smysl. věřím, že existují suvislosti + důvody, ale nepotřebuji je znát. stačí mi, že důvěřuji ve smysl exstince toho všeho kolem nás. A o své postoje nepotřebuji vnucovat Chrjacovou formou. A propó, Chrjac: hlásání evangelia (a to asi míníš tímto auditoriem) mi neni proti srsti, ale formou, jakou tak činil i Kristus: osobním příkladem. Křesťané získali sympatie lidu Města Říma tím, že sklopili hlavu a stáli za svojí vírou, aniž ji někomu vnucovali - či-li osobním příkladem. Je něco jiného mluvit vnucovat ji. To je kontraproduktivní v jakékoliv lidské činnosti. Nezapoměň, že zkušenost je nesdělitelná (Siddhártha) a nikdo nemá rád nátlak a vnucování(ech, existují vyjímky, které bys tady asi ale hledal marně...). Obávám se, že Boha snižuješ na reklamní předmět, a to není dobře.

Ještě si rejpněte...

Merle
24. 10. 2000
Dát tip
ZŽ: tvoje argumenty jsou tak neprůstřelný, až se hanbou skládám na zem. Víš kvůli lidem, jako jsi ty se skoro stydím, že jsem z větší části nevěřící... kalinka: dobré ráno :) Bently: každá otázka proč, u čeho ani nevíš jestli, je o ničem. Ještě ani nevíme proč my, a už se sápeme po proč vyššího řádu...

PS
24. 10. 2000
Dát tip
Lampáři, máš Ť. :o))) (Natolik tě sice ještě neznám, ale předpokládám, že to byl vtip. :o)

JiKo
24. 10. 2000
Dát tip
Zkurvenec: Krásně si oponuješ sám sobě v prvních dvou větách. Víš ono bůh nesmíš chápat jako osobu... bůh existuje, ale jen pro ty co v něj věří. Chceš li se s ním sejít v hospodě, vem si třeba noviny a přemýšlej tam nad tím co ty sám v životě chceš. Možná pochopíš ... Merle: Že bys byl nevěřící tomu nevěřím. Myslím, že máš na mysli, že nejsi křesťanský věřící. Jinak každý člověk v něco věří ať už to je jen třeba v sebe a své ideály Kalinka: No já třeba teď mám odpoledne:-)) Bentley: Jestli je tak protože někdo chce aby byl ...

Merle
23. 10. 2000
Dát tip
Víla: už jsem ti řekl, jak moc tě mám rád? :-))))

PS
23. 10. 2000
Dát tip
Mě je jen líto těch lidí, kteří umí říct jen: "Kdyby Tě Bůh miloval, naučil by tě česky..." Ubožáčci... Bůh je miluje, přestože ví, že oni nemilují jej. Dal jim svobodnou vůli a mozek. Svobodnou vůli používají, ale myslet... Myslet se nenaučili. (A pokud někoho irituje skutečnost, že jej Bůh miluje, tak stačí pouze na to nemyslet. A pro vás to vyjde nastejno, jako by vás nemiloval.) Merle: Ať máš na něj jakýkoli názor, myslíš. A proto tě mám rád já. Víla: Tak dnes už podzim hezký není... :o) Ale včera ještě byl...

Lampář
23. 10. 2000
Dát tip
hmmmm ... k čemu svobodnou vůli ??? /taková malá provokační :o)/

fox
23. 10. 2000
Dát tip
Vila: jo jo :o]

Bentley
23. 10. 2000
Dát tip
Tak příspěvek do debaty z trochu jiné strany: PROČ JE BůH? JE BůH NUCEN BÝT? Je to samozřejmě trochu provokačka, ale v podstatě to myslím dost vážně.

Bůh kurva není. Je to pouze cosi, v co někteří věří. Pokud je bůh, tak ať si se mnou občas zajde na pivko (jé, to mi připomíná, viděli jste někdo Acid House??? Dobrej týpek, ten bůh), nebo tak. Vyřiďte mu to. A ať má v ruce noviny, ať ho poznám...

kalinka
23. 10. 2000
Dát tip
Ostatně dobrý večer!:o))))))))))

Chrjac
22. 10. 2000
Dát tip
Jezis je zivy! Protoze jsou hodne lidi krete ho videli po umriti! JEZIS JE BUH! JE LASKA! ON Miluje te a kazdeho cloveka!

Čolek
22. 10. 2000
Dát tip
Kdyby Tě miloval, naučil by Tě česky...

Víla
22. 10. 2000
Dát tip
...to máme ale krásný podzim, nemyslíte?...

Ježíš mne nemiluje. Je už dost dlouho mrtvej, tak jak mne může milovat? HEH! JSem totiž rytíř říkající: "ňy"

ňy ňy ňy ňy ňy ňy ňy ňy

Tadeáška
14. 10. 2000
Dát tip
Marnost nad marnost a vše jen marnost

olivierek
11. 10. 2000
Dát tip
Svíjelo se to nesnesitelnou úzkostí. Bylo to v těch křečích, které zná peklo - veliké svou vrušeností - To peklo plné stenů těch žadonivých hlasů žádajících o milost a šeptající modlidby. A vidění, jenž utíká, aby se nezahlédlo v hříchu a přesto ubíjející se dál v své úplné rozjemnění až v prach. Zlámané ve víře v té rozkoši tak krutě tak samotné v sobě tak proti sobě s takovou fanatičností zápalu v sevření krvácející uprostřed plamenů tlukoucí srdce zasažené šípem ideálu - chvěje se obraz láskou. Takovou láskou Bůh mě miluje. Jo lepší jeho umazat, aby klidu příliš neukrad.

Merle
09. 10. 2000
Dát tip
Grim: hň hň hň... tak mi přišlo, že právě projevuješ fanatickej odpor, místo aby ses nad tím zamýšlel...

Hackman
09. 10. 2000
Dát tip
lidi co lezou do pr...le mam strasne rad, Howgh! Merle ma pravdu, On totiz ma vzdycky skoro pravdu.

Mámalibor
09. 10. 2000
Dát tip
Bydlím u kostela ,poodběhla mně čivava a farářův hladný vlčák ji zabil.Nechtěl ji zaplatit,ale chtěl pomě za každý den třicet korun,čtyři roky pozpátku za parkování u kostela.To mluví samo za sebe né?Proto neparkujte na cirkevním pozemku."!".

kalinka
09. 10. 2000
Dát tip
to mámalibor: veškerá vědomá manipulace je svinstvo, fuck všechny církve, dneska zas proběhl jakejsi dokumentik o mareinboru v Polsku, kde řádili Němečtí rytíři, kteří pomlátili veškerou východní kulturu zasahující na jih, západ a jinam. Čivava je další obětí jejich dojmu, že pravda je jen jedna - ta jejich -- a to ještě pěěěěkně pružná!:o( Upřímnou soustrast. A jeho hlad po penězích..za to parkování.... jsou to kurvy nenažraný, mýho bejvalýho šéfa takhle zruinovali Maltézáci /nástupci Německejch rytířů/. to everybody: Kdo má chuť, prodávám knížku o nich, za kilo (sleva 19,- Kč) Ta mluví sama za sebe.

olivierek
06. 10. 2000
Dát tip
Ještě není konec. Rád bych vás chtěl všechny pozvat na setkání
Vio
20. 09. 2000
Dát tip
Tadeáško: bohužel NE ;-)))

Tadeáška
18. 09. 2000
Dát tip
ááááááááááiááááááááiááááááááááiáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááTO JE KONEC

Dědouch
17. 09. 2000
Dát tip
vobá kecaj.můžu si mluvit vo čom chci...:-)

Vcela
16. 09. 2000
Dát tip
O čem se nedá myslet, o tom se nemá mluvit-(Wittgenstein, ale i Buddha)

Grim
15. 09. 2000
Dát tip
Berte to jak chcete. Nesnáším manipulaci. Jdi se s ním vycpat. Vždycky, když stačilo, aby nic nedělal, posral to.

Grim
15. 09. 2000
Dát tip
Jo a taky nesnáším fanatismus... V jakémkoli skupenství...

Anonym
13. 09. 2000
Dát tip
Co pojmout Boha, jako interakci antropologické konstanty s objektivní realitou? Potom tam má místo i to svaté písm(t)o ... :c)

Anonym
13. 09. 2000
Dát tip
Bříza - samozřejmě ...

nico_mm
10. 09. 2000
Dát tip
To Dědouch: Eeeee, jo, no asi tachle nějak. Jo, buchví proč se mě fakt nechce řikat Bůh. Tou syntézou to ale taky nejde, musel bys dát do souvztažností obrovskoj balík dat (VŠECHNO a taky ve vzájemný interakci, žejo), snad zůstává poslední možnost (fuj, mě to nejde z huby, ale jinak to říct neumím): vhled a stav milosti? Mimochodem to myslim docela dobře popsal ten starej slynta E. Bondy v Severinovi. Přiznávám, moje představa s k tomu hodně blíží ... Z toho je taky jasný proč mě představa "Osobního Boha Otce Co Vládne Ocelovou Pěstí" tak točí ...

Dědouch
10. 09. 2000
Dát tip
nevrť se, pořádek musí bejt..:-)))

Slunce
09. 09. 2000
Dát tip
Stvn: "Bůh ví" jak to ten Lukrecius myslel.Myslím, že je dobré se domnívat, že existuje nějaký vyšší princip.Nebo si snad myslíš, že na vrcholku VŠEHO stojí člověk?Nedivil bych se, vžyť žiju v ateistickém Česku!

nico_mm
09. 09. 2000
Dát tip
Slunci: AD - Vrcholek všeho Co když žádný "vrcholek" není, co když dojem, že musí existovat nějaká univerzálně platná všezavršující idea je prostě jenom mylný? Vím, je to hrozně "nemoderní", ale co když jsme odkázaní jenom sami na sebe (a odkázaní taky není správné slovo když není "co" by odkazovalo). Co když to co se lidem určitého druhu projevuje jako Bůh je stejně osobní jako třeba gravitační zákon? Co si o "tom" myslíte - mě to opravdu zajímá.

nico_mm
09. 09. 2000
Dát tip
Sakra - avíza

Semipalakva
09. 09. 2000
Dát tip
A já jeho nemiluju.

Dědouch
09. 09. 2000
Dát tip
...fajn, bůh jako fyzikální zákon.Dá se to zformulovat? Jistě, třeba takhle: Vše co se jeví každému z nás jinak, je současně všem společné a nepodléhá to změnám v čase a okolnostech může být bůh.Není-li možno se s ním setkat, pravděpodobnost že je to opravdu on se zvětšuje.Pokusíme-li se jej extrahovat, děláme blbost neboť jednak nám to může bouchnout a druhak cesta k jeho poznání není chytit jeho odraz a použít jej jako ilustraci do knížky svýho já. Když už něco, zkoušel bych syntézu: Vyrobit nekonečně velkej kýbl a do něj sesypat pokud možno všechno, počínaje druhou světovou válkou a konče depresema tchýně svýho holiče.Ve smradu kterej bude z kýble stoupat bude možno zříti boha , když nic tak s větší pravděpodobností než v písmu svatém i jiném....

Dědouch
08. 09. 2000
Dát tip
Strach povýšenej na princip? Ano.., možná...nebo prostě nevědět kk (kudy kam) je taky cesta. A co když právě takhle je to správně...? Hřání se u ústředního topení vyššího spravedlivého???? Sakra proč?! A proč ne?!!!přiznávám že nevím...a běda tomu kdo ví:-))))))....atd:-)))

suva
07. 09. 2000
Dát tip
Jezis te vidi! Jezis je pitbul! Z jedne nejapne anekdoty o lupicich... a papuscich./

Anonym
07. 09. 2000
Dát tip
vždyť ten původní příspěvek byl úplně normální ... vy už asi víte, co máte od koho čekat, že?

StvN
03. 09. 2000
Dát tip
slepá víra je slepá a kdo je slepej nezná diakritiku kdo nezná diakritiku je jen napůl gramotnej kdo je jen na půl gramotnej za sebe neumí myslet kdo za sebe neumí myslet potřebuje boha aby myslel za něj a jsme zase tam kde na začátku je to kruh je to omezenej prostor zavřete mě do klece a dám se na víru dejte mi prostor budu žít náboženství je jen vedlejší produkt strachu-Lukretius LIP

JiKo
31. 08. 2000
Dát tip
CHRJAC přečti si knihu Teorie všeho

a co Budha, Allah, strýček Fido, víla Amálka, ...?

Skorpil
24. 08. 2000
Dát tip
chrjac: ze me jezis miluje uz vim davno, ze ja jeho ne, taky..., i on to vi... nicka :-)))), vzdy bodujes merle, mahoney: souhlas bez vyhrad dedouch: sme vsichni holt stejny, ostatne na co jinyho mame porad myslet, ze jo, na tom svete pos... doggy: samozrejme, ze prostrednictvim toho chlapka, pampelisko :-)) kopcem: diakritiku bych mu odpustil, vzdyt vis, ze neni od nas, nebo ne? stejne je to jedno... blinky: :-)))

Chrjac
22. 08. 2000
Dát tip
Vysvetluje se to tim ze Buh dal clovekovi osobni rozhodnuti. Buh ne zkousi ale dopousti. On take nam dal moznost se obratit k nemu a mit to co On nam slibuje ale nekazdy clovek toho chce, odmita Ho! Pres to jsou te valky atd. BUH JE LASKA A MILUJE KAZDEHO!!!

Vio
22. 08. 2000
Dát tip
Já se umím osobně rozhodnout i bez Boha, tak ať si dopouští co chce. S pozdravem Violator

JiKo
21. 08. 2000
Dát tip
Kdyby byl Bůh který nad vším dohlíží a dovolil zlo které se kolem nás děje (války nemoci atd atd ... ) proč by tu byl? Vím, vysvětluje se to, jako že nás Bůh zkouší ... jenže pokud to tak je chová se hůř než já !!! O takového Boha však nestojím ... AMEN

Mahoney
21. 08. 2000
Dát tip
AMEN

Vio
17. 08. 2000
Dát tip
To je nádhera!!! Taková návštěvnost!!! Tolik ohlasů!!! Už to mám!!! Stanu se požárníkem... co to kecám... Stanu se POTULNÝM KAZATELEM!!! I don't want to start Any blasphemous rumours But I think that God's Got a sick sense of humour And when I die I expect to find him laughing

Vio
17. 08. 2000
Dát tip
Jé já zapomněl: tak tedy ve volném čase nejraději mluvím o ženách a taky na ně dnem i nocí myslím S pozdravem Violator

Blinky
17. 08. 2000
Dát tip
Die laughing!

O.S.to6
17. 08. 2000
Dát tip
Vio: And the spirit of love Is rising within me Talking to you now Telling me clearly The fire still burns

kalinka
17. 08. 2000
Dát tip
laugh till die! :o))))))))))))))))))))))))))

Mahoney
15. 08. 2000
Dát tip
JD !!! Chrjac: filosofické otázky já strašně moc rád, rád se o filosofii bavím, rád přemýšlím, ale když si přečtu propagandistické "Ježíš tě miluje" nějak mě veškerá chuť přejde... kdyby to tolik nezavánělo zas nějakou propagandou Bible, rád bych řekl svůj názor... jenže je rozdíl mezi filosofickou polemikou a rozhovorem s někým, kdo jen chce přetáhnout ostatní na svou stranu, aniž by vůbec zapřemýšlel nad tím, co říkají ti druzí a jestli náhodou nemají aspoň trochu pravdu... moc by mě zajímal Tvůj názor na href="http://www.pismak.cz/cgi-bin/vypdilo.pl?9469.&&&ux&">tohle, hlavně na mou připomínku ze 14.7.2000 jako by mi Regis mluvil z duše - univerzální Pravdy se, dříve či později, v určité situaci projeví jakožto ne až tak úplně přesné (čili jako lež, když použiju přímější vyjádření)

Mahoney
15. 08. 2000
Dát tip
nějak mi ujel ten odkaz, takže tady

Merle
15. 08. 2000
Dát tip
Chrjac: mnohem víc si musím dávat pozor na vlastní činy i na činy jiných lidí, protože jsou to právě činy (i slova) co ubližují. Pro mě je mnohem důležitější, jak se chovám tady na Zemi, možná proto, že v Nebe nevěřím...

nicka
14. 08. 2000
Dát tip
Dědouchu, u mě máš plus už dávno o))))))))))))))

Brablenec_P
14. 08. 2000
Dát tip
Dědouchu, dal bych ti TIP, ale tady jde o chrajca žeano. :-)))

Merle
14. 08. 2000
Dát tip
o čem mluvíme ve volném čase? každý o čem chceme... proč o tom mluvíme? protože můžeme... co nás k tomu vede? svobodná vůle (možná daná od Boha) proč se nám chce o tom mluvit? někoho to baví, jiného zajímá, dalšího láká, a někdo se třeba i bojí... chtění je různé Máš pravdu, každý myslí, podle směru své mysli. Ale proč si na to dávat pozor? Soudit můžem jen sami sebe.

Anonym
14. 08. 2000
Dát tip
jezis (pokud myslíš tu vybájenou postavu) nás možná miluje, ale tebe asi ne, jinak by tě osvítíl a naučil tě správně skloňovat, jakož i nastavovat češtinu.. ... vrele doporucuji - pro plnejsi vyuziti volneho casu

Brablenec_P
14. 08. 2000
Dát tip
Sakra Merle, nebuď jak ON ;-)))))

JDqH
14. 08. 2000
Dát tip
Abych pravdu řekl, nevím, jestli chci, aby mne Ježíš miloval. Ty ho Chrjaci miluješ a on třeba tebe a co s tím máme my ostatní? Já nechci být spasen, dokud nevím před čím nebo před kým. Peklo mě neděsí, horší než na Zemi už to být nemůže, a nebe neláká, neboť nesmrtelnost je to největší prokletí, jaké si umím představit. S těmi univerzalistickými Pravdami je vždycky potíž...

Chrjac
14. 08. 2000
Dát tip
Merle - TIP!!! :-) (Ale proč si na to dávat pozor? - Na cely zivot musime davat pozor)

Lee
13. 08. 2000
Dát tip
Takováhle prezentace je vážně k pláči...

Vio
13. 08. 2000
Dát tip
bůůůůů já už pláču 8:::((

nico_mm
13. 08. 2000
Dát tip
Dědouchu, máš u mě plus. Věřím v průzračnou čistotu motivů Chrjaca. Zaslouží ale, za nezměrnou míru nevkusu pozvracet sandály.

kapitan
12. 08. 2000
Dát tip
No, ono tohle "oznámení", nebo co to vlastně je, není ani tak k smíchu, spíše k zamyšlení.Ale tenhle způsob prezentace biblické zvěsti, se mi nějak nezdá. Dědouchu, na to asi myslíme všichni...........

Miroslawek
11. 08. 2000
Dát tip
Viszartástala, Chrjac Úr.

Brablenec_P
11. 08. 2000
Dát tip
Chrjaku člověče! Vzpamatuj se!

nicka
11. 08. 2000
Dát tip
o))))) kolik Ti za to vlastně platěj??

Brablenec_P
11. 08. 2000
Dát tip
Nicka: :-))))

papouch
11. 08. 2000
Dát tip
Nechte ho. Je to chudák, oni za to dostávají body a za ty body jim pak slibujou spasení duše. Je to spíš smutný.

Doggy_Bag
11. 08. 2000
Dát tip
Jsem rád, že mě Ježíš miluje... Ježiši! doufám ,že to není prostřednictvím toho chlápka, co mě nutí abych se schejbnul pro mýdlo!

kopčem
11. 08. 2000
Dát tip
kup si diakritiku, joudo...!

Dědouch
11. 08. 2000
Dát tip
:)...kamaráde, dybych ti řek vo čom nejrači mluvim ve svym volnym čase tak by si se ukřižoval k smrti:)))...Holky víte co myslim?...chichichi..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru