seš stejná jako většina žen
jo
a líbí se mi představa tebe za ledničkou
líbí se mi, že v kontextu těch předešlých zaláskovaných dokonce i přemýšlíš nad sebou odjinud
Roman_Tik>
;-)
+ Nejspíš sis ještě nevšiml změny nicku: 815_0 -> Petr_Pan - jedno z Tvých Ty (chroustjazz) si toho už všimlo (ale až potom, co dalo TIP - poté hořce zalitovalo ;-))
Reprodukce je jeddiná záživná součást života, tak jí nechte bejt!
Viď osumsetpatnácko!
Lukáš si myslí abyste se šli všichni posrat a nechali umění žít bez vašich reprodukcí
juopsa, deníček ale vypečenej!!!
(G)****
(a dám si tě do klubu abys věděl)
Ale to jsem úplně zblbla-nejsem asi technicky na požadované úrovni. Můj kompliment o psaní kritik patřil Chroustjazzovi. Omlouvám se za mystifikaci. A - CHrouste - žeru tě!
nekonečnost určitě postreprodukce neodmítá mi říká ta moje logika....
ta moje logika mi zase říká, že to asi každý bereme z jiné strany...
tedy - koho: nekonečnost; kdo: postreprodukce nebo soustava? :)
(jakože jsem) postreprodukce vlastní egocentrické soustavy... (postreprodukce) odmítající, že univerzum je...
Možná spíš epika, ne??? no... Připomnělo mi to ulice... ale..
Něco mi nesedí...
M.H.
tip.... jedna z těch hodně hodně
To se tady vo takovejhle kravinách bavíte, aby sme si mysleli že ste kdovíjak chytrý? Protože jestli jo, tak sem vás prokoukl smrkáči!
Zdravím Tě - smrkáči :-)))
Myslím, že k nějakému "bavení se" nemusí vůbec docházet, nebudou-li tací jako Ty posílat taková zbytečná avíza zbytečného sdělení :-)
To je takový zajímavý mnó. A co je to ta postreprodukce? Hele, si chlap nebo ženská?
.....
animus x anima...
já nevim
to je snad dokonce epika, ne?... no hlavně je tam zajímavý postřeh... nejeden
Mě nezajíma, jestli seš animovanej(á), ale jesli chlap(Dole bys měla mít penis) nebo ženská (Otvor obrostlý chloupky) No tak! Co tam máš? Chci to vědět!
juu to je takové zajimavé, napůl thriller napůl filosofická úvaha....
Co z toho?
Něchápu
Zdenku, zkus někdy nějakou kreslenou oject a pochopíš to....
Tvoje kritiky čtu hrozně ráda. Máš výtečný smysl postihnout stručně a vtipně myšlenku.
Proc tady vsechny zajima pohlavi zuzuzu? Nemate snad to vlastni? ... jeste se starat o cizi .....
Hele Zdenku, Marcelka se do tebe asi zamilovala. No jo, ty máš lepčího Valentýna než já. Moje kritiky čte každej nerad. Ty taky viď Zdenku? Já má zase na rozdíl od tebe pohlaví dvě, což má nesporné výhody, poněvadž se nemusim omezovat na pohlaví svého protějšku.
Krammy: Dobrej nick, ale takovej trochu moc naturalistickej, nemyslíš? Vo tomhle se přece moc nemluví, kromě reklam na vložky...
Pokud neumíš číst - jsem Kramny. Pokud číst umíš a jde o vtip, tak nevím zda-li mám se smát či plakat...
jenom nevím, jestli jsi chtěl říct že nekonečnost universa odmítá postreprodukce, nebo ego-centrická soustava...
přesto (nebo právě proto)
*
"Připadalo mi to,
jako bych vůbec nebyl hrdina,"
To je zatraceně dobré ... ***
Krámy: Směj se, bude hůř :))