Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAl-kakaj-dó
16. 02. 2004
5
4
11755
Autor
Noe1
Na Altaj i hadi
kakávají rádi.
Máju,
Páju,
Káju,
Jáju,
Áju z Hájů,
i ty Evy z Rájů
všetkých
pokakajů.
4 názory
Marcela.K.
18. 03. 2008
:))) teď jsem pod vrstvou prachu našla tenhle skvost. Moje krevní skupina, pobavilo :)))
:-)) Já rád hledám pradávná a dávno zapomenutá díla..
Mohl bych vydat knihu: Archeologem snadno a rychle..:))**
:-))))
Vnukl si mi myšlenku. Tuhle pakárnu jsem psal, když jsem byl asi měsíc na Písmoni a jak vidíš, moc příznivou odezvu neměla. Předevčírem jsem opublikoval podobnou hříčku se slovy a bum ho přes 30 tipů a 3 výběry. Asi zkusím vytáhnout něco z popelnice – třeba zrovna tuhle tu - a uvidíme, co to udělá.
Rowena: děkuji, moc a navíc jsi na mé tváři vykouzlila :))))))))))) Připoměla si mi svou poznámkoumého amerického kamaráda který říkával: "Myslíííím že by možná asi bodlo nějaký píííívo"
No to jsi měl rozumnéhotvého amerického kamaráda. :-)
Myslím, že by asi bodlo píííívo. :-)
nemohu si pomoci, ale přestože o kakání, chybí tomu ona špetka kakací přirozenosti. A přitom inspirovat se je tak snadné..
Hmmmm ... když to říka(ká)š,něco na tom bude. Neni to tím, že nemáš rád hadi? Nebo Altaj? Nebo -dó?
néééé ... přeci na moři, se samou němou havětí, ještě že nám ON zavedl Internet, :))))))))))))
Krásnoočko
17. 02. 2004
očko.: a jak si jsi tak jistá, že to bylo na tebe? :-))))))))))
znáš to o tý huse?? potrefený?? :-))))))))))))))))
A starej a opelichanej jsem!!
:-))))
A pak, zlatíčko, to že se ti nelíbí básnička se dává najevo jiným způsobem, než kategorickým imperativem "piš něco jinýho".
Taktéž odsudek, že je to blbost je možná jen tvůj nepatrný názor, každopádně označit něco, co se ausgerechnet tobě nelíbí a spoustě jiným jo jako blbost svědčí o tvé nafoukanosti a přehnaném sebevědomíčku.
A nakonec - že to zrovna tobě nedává smysl je jen a jen tvůj průser, spoustě ostatním lidem to smysl dává, víš...
To, že něco nejsi schopna pochopit neznamená, že ti blbí jsou ostatní...
Ale souhlasím s tebou, že se z toho ještě můžeš dostat.
:-)))
Pimpollo: Ja mám hormon klidný, no a navíc mě to baví, reagovat na Tvůj typ lidí; lepší odvážné pískle jako Ty, než starý konzervativec. :-)
Krásnoočko a Papouchu: Prosím prosím, nenadávejte si; dokud je to sranda, tak jo a OK, ale proč do toho tahat takové emoce? Dyť je to jenom jedna kritika.
Krásnoočko: Nech ji vyhrát, když to potřebuje. To máš jako s tím panem Pyrrhou. :-)
Katugiro: Dobře rozseknuto. :-)
Tak a já jdu studovat. :-)
Tom
Krásnoočko
16. 02. 2004
....ale jinak jsem netušil, že chudák jedno káně rozpoutá takovou - ééé - šlehačkovou bitvu, jenže né se šlehačkou... :-)))
Krásnoočko
16. 02. 2004
Krásnoočko: Ale můžeš ... akorát za formu si možná občas vykoleduješ nějakej elektronickej pohlavek.
S_B: díky.
Papouch: :-)))))))))) holt dodals kvalitní materiál, i když šlehačka to nebyla.
Krásnoočko
16. 02. 2004Krásnoočko
16. 02. 2004Krásnoočko
16. 02. 2004
S_B: Jasně ... v tomhle máš pravdu, lépe to udělat hned. Ring volný, spam nevadí. Hlavně že neotravujem někoho dalšího. Mimochodem, vidělas její dílko?
Krásnoočko
16. 02. 2004
Krásno: to co předvádíš je vážně žrádlo. Vtipná, vtipná, vtipná. No nic, půjdu dělat něco rozumějšího.
Krásnoočko
16. 02. 2004
:)) jáááá nechcíííí :)))))
jéžíš, to je debata :)) a četl už chroust?:) Ten by koukal..;)
Krásnoočko
16. 02. 2004Krásnoočko
16. 02. 2004Krásnoočko
16. 02. 2004Krásnoočko
16. 02. 2004
Krásný oči: ona ta tvoje kritika, pravda, opravdu konstruktivní nebyla, ale snad se nic nemusí až tak hrotit.. no..
:) tak se usměj a něco hezkýho jdi napsat, no ne?
:)
FloydTheBarber
16. 02. 2004FloydTheBarber
16. 02. 2004Morpheus_de_666
16. 02. 2004
Zase se sice asi míchám do něčeho, co se mnou souvisí jen tak sotva a navíc nepřímo, ale je to tak lákavé, že si nemohu pomoci... :-)
Upřímně, dílko mě nezaujalo tolik, jako diskuze pod ním. Pimpollo (SB) tu uplatňuje patent na rozum (a ten je možné patentovat snad jen lokálně v Austrálii, když si tam někde lidé můžou patentovat oheň :-) ) a Krásnooččina (připouštím, že opravdu nehodící se kritika) to hezky odstartovala. Jo a mimochodem, Pimpollo: někoho seřvat, že je debil, není ani tak složité a dokonce to není ani výhra, jako spíš ztráta času. Takže samožerství není úplně na místě, nevyhrálas´. :-)
Krásnoočko: Z mého pohledu byla ta kritika fakt mimo - hájím jen Tvůj (a tím tedy současně i svůj a vůbec všech :-) ) právo na vlastní názor.
Tak.
A tipnu, protože i když mě nadhozená diskuse zaujala víc, dílko se mi libí - je vtipné a hravé. :-)
Tom
S_B: s tchýní a S_B se nehádej, mají vždy pravdu ... a což teprve až budeš S_B a tchýně v jednom ... představa jak z horrrrrrou, brrrrrr
MeTB: i se mnou to souvisí jen okrajově, mimochodem to dílko sám považuji za jedno ze slabších Al-taj-dó, nejraději maím asi Kra-dó, ale típek potěšil
S_B, naprosto v pohodě --- hezky jste to rozjely, co jsem tu nebyl.
A s tou tchýní jsem zvědavej. Tak za 25 let se v Brně stavím a zeptám se :))))))))))
Pimpollo: Syntaktická chybka se zkrátka vloudí, stejně tak jako sémantická, *žeano*? (-:
Máš úplnou pravdu. :-)
Noe1: Juknu se na všechna ta *dó*, až jen budu mít trochu čas.
Dobrá hororová představa, vskutku. ;-)
Konbanwa,
Tom
jsem se dostal na konec kritik a vážně už si nějak nevzpomínám, o čem bylo to dílo... ale asi něco akčního, když to spolklo tolik příspěvků, takže uznale pokyvuju hlavou... :) (+ FTB's right)
bóóžinku ....... dyť je blbá!!! :-)))) Mlaďounká, blbounká a spolkla zeměkouli! :-))))))))))