Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč všude chodím pozdě???
Autor
Wendy_Andy
Proč všude chodím pozdě???
Hraju na PC. Kouám na hodinky. Hraju na PPC. Koukám na hodinky.Ještě mám čas. Hraju na PC. Koukám na hodinky. Ještě mám čas. Hraju na PC. Hraju na PC. Koukám na hodinky.
AOU AOU AOU, SAKRA!
Dokončuju hru.
Vypínám pčítač.
Odcházím k šatníku.
Přehrabuju se oblečením. Zkouším, koukám do zrcadla. NE!Přehrabuju se oblečením. Zkouším, koukám do zrcadla. NE!Přehrabuju se oblečením. Zkouším, koukám do zrcadla. PERFEKTNÍ!
Zapínám PC.
Otvírám Word.
MUSÍM TO STIHNOUT!!! Tisknu scénář.MUSÍM TO STIHNOUT!!! Vytisknuto.
Jdu do koupelny. Nanáším korektor, make-up, pudr. Moc pudru!Odličuju. Nanáším korektor, make-up, pudr. Moc pudru! Odličuju. Nanáším korektor, make-up, korektor PERFEKTNÍ!
Stíny. Špatná barva. Odličuju. Stíny. Špatná barva. Odličuju. Stíny. PERFEKTNÍ!
Řasenka. ÁÁÁ, přetaženo. Odličuju. Znovu, PERFEKTNÍ!
Můžu jít.
Vypnu PC.
Ještě dávám králíkovi najíst, ještě vodu.
A ještě tašku.
Hledám tašku, kde je? Ložnice, pokojík, obývák, ložnice pkojík, obývák, ložnice, pokojík, obývák. AHA, kuchyň.
Předsíň.
Boty.
Nazuju si je. Nehodí se mi. Jiné boty. Nehodí se mi. Jiný boty, PERFEKTNÍ!
Odcházím.
Zabouchnu. Zamknu. Odemknu. Beru tašku. Zabouchnu. Zamknu. Odemknu. Ještě scénář. Zabouchnu. Zamknu.
Jdu.
Už jsem tu.
Zvoní mobil.
"Proč jsi včera nepřišla?"