Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLet holubice
18. 02. 2004
2
0
2120
Autor
Lens
Tak ty se počítáš na mocné miliardy,
já nebe miluji, kde jedno očištěni jsme,
tak ty se počítáš k, odečítáš od,
já letím jako dým nad chladným umem vod,
mlhami prchám, vzhůru nad vrány,
kde hoří známý palác, tichý, laskavý,
dablere, marně budeš bušit do brány,
i kdyby šaty tvé byly z mé jednoty,
Nic je má hradba, hradba jistoty.
Přátelé (i nepřátelé:) díky za Vaše reakce, vážím si jich všech - zejména, kdykoliv říkáte proč se vám něco líbí/nelíbí.
ROZERVANEC: vidíš, to mě nenapadlo. Mínil jsem (což není zas tak důležité, ale jsem prostě autor), že v nebi jsme jedno, po určité očistě ducha od toho, co nabral tady v téhle zvláštní dimenzi. Jinak poslední řádek jsem mínil tak, že Ďábel jako jeden princip může sice napodobovat Dobro, druhý princip, ale nemůže jej nikdy napodobit dokonale, protože mu v tom brání propast Nicoty mezi oběma principy. Samozřejmě, to je můj záměr, každý v tom může vidět leccos jiného. - jinak, pokud by mi někdo vyčetl, že to není báseň, ale theosofická úvaha, tak s ním asi z 80% souhlasím:)
myšlenka má hloubku a to oceňuji vysoko
zpracování ještě klopýtá :o)
předvídatelné přívlastky zabíjejí poezii
Páni, to je ono! Já jsem ale vůl. Předvídatelné přívlastky. Ano, to je přesně ono. Díky, moc jsi mi pomohl. Ano, je to tím zabité, teď to vidím taky. A přitom to sám jiným podobně vytýkám. Docela ostuda.
Rozervanec
18. 02. 2004
(asi vies, ze) ja by som to napisal trosicku inak, co znamena, ze ta forma ma az tak prilis nezasiahla, ale ako celok velmi fajn... :o)