Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoděkování...
19. 02. 2004
1
0
4132
Autor
Adam_G
Radost života spočívá i v tom,
že štěstí druhých předčí i náš smutek.
Jsem taky sobec, proto se snažím dělat radost ostatním, aby se na mne jenom usmívali. :-)))
O jednostrannost v těchto řádcích nešlo. Spíše o uvědomění. Děkuji za Tvoji kritiku.
připadá mi to malinko jednostranné... a ne každý smutek dokáže vyrovnat cizí radost... :o
upřímně... je to sice povzbudivý... ale je mi to nějak málo, asi budu ten sobec :o))
co takhle zkusit se ze smutku vyhrabat sám a udělat tim taky radost druhým ... (zkusim se nad tim zamyslet)
☼ W.
Konkrétní situace promlouvá ke každému jinak. I tak se dá přemáhat smutek. Dle libosti. Děkuji.
Moc pravdivé. Jsme navzájem jako spojité nádoby. Co se děje druhým, děje se nám. Štěstí druhých je i naše štěstí - ale i jejich strádání se týká nás samotných. Máme však "vlčí mlhu" a vidíme jen sebe.
Snad...
...Ale mnohem spíš spočívá v tom být opravdu šťastný - čerpat radost z okolí není primární a proto bych nepoužíval, že v tom "spočívá" ale i tak v celku souhlasím...:-)
Nepředčí, někdy, ale ulevuje...a dává na čas zapomenout, snad i vlévá novou naději..
:)