Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSny?
20. 02. 2004
5
0
2265
Autor
Lens
Něco jej drželo za paty,
takže to nebyl všední den,
zmítal se jako jindy, jenže
blíž, na dosah třpytivého lomu,
chtěl těžit víc...atomy nádechu...
Něco jej drželo za boky,
takže to zas byl všední den,
zmítal se jako nikdy, jenže
zklamání k nádechu nestačí,
ani bublinky modliteb
se k tobě dolů už nevrátí.
Rozervanec
20. 02. 2004
Díky moc za reakce - vy mě nějak šetříte, myšáci!:) Tak já to přepíšu a uvidím. Už mě taky napadlo, jestli na Písmáku není nějaká fkce Historie, tj. že by lidi viděli, jak autoři transformují své texty pod tíhou kritiky.
Tak tato je hodně dobrá, jestli se nemýlím tak autor nezamýšlel úderné sdělení, ale podnět k zamyšlení spíše tichému.
Snad mi chybí pouze závěr (buď vypustit) a nebo lepší pointa ?
"Sny ?" jsou už v názvu, který je integrální součástí díla.
Ale dobré, velmi ***t
Na tom něco je. Ten závěr je vážně přebytečný, protože už je v názvu. Díky.
Cos myslela tím "úderem"? Možná, že máš pravdu, nevím. Je ale pravda, že původně jsem mínil spíš takový tichý, pesimistický text. A ono na druhé straně to zmítání dusícího se by se pak s tím záměrem pralo... hm.
:) A mě se zrovna zdá ten pesimismus druhé sloky jako docela dobrá pointa a kontrast k první, nadějné sloce:) Ale můžu se mýlit, díky za reakce.