Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČas
20. 02. 2004
7
0
5852
Autor
Arienalia
Jitro tančí po listech z kamene
mrznoucím sluncem korunovaných.
Záře soumraku rychle vzpomene
duhy kvil a žhnoucího sněhu chlad…
Půlnoc slétá po stromech z oceli
suchým deštěm tu poukrývaných.
Tma rozbřesku brzy už zacelí
rány polibků a dotyků hlad…
Čas všechno zahojí... pravda to jistě je ... ovšem nikdy v životě by mě nenapadlo, že toto hojení může probíhat tak neskutečně krásně..
Je opravdu zážitek sledovat stopy Tvých čarokrásných cest…dcero Tolkienova…
TIP…a díky!
synáček: Nevím ,na kolik jsou mé stopy čarokrásné ,ale děkuji Ti.. děkuji ,kouzelníku :-)
Arienalia:
A nejsou snad… ?
Vedou-li okolo listů z kamene osvětlených mrznoucím sluncem, či září soumraku... vedou-li chladem žhnoucího sněhu… okolo stromů z oceli… skrápěných suchým deštěm… kde doteky mrazí a polibky rány působí… však léčivá tma rozbřesku vše opět svou mocí zhojí…? Neznám krásnější cesty... nežli jsou ty, které vedou fantazií Tolkienovy dcery... opakuji se... ale Ty to přece velmi dobře víš... již mnohokrát jsem v tichém úžasu stál uprostřed Tvých snů... okouzlen Tvoji fantazií… slova neschopen ... Myslím to vážně... neznám krásnější cesty...
Souhlasím s Aarií, jen bych ty její dva názory spojila do jednoho balení za zvýhodněnou cenu - je to tvrdé...přičemž podle mne ta tvrdost vyvěrá ze srdce, kterým tahle báseň byla psána...
Bolest, osuidovost...nenávist, snad...Proč se v tom rejpu...Sama víš nejlíp, cos cítila, když jsi to psala :-)
Zestručním to - líbí a TIP ;-)
Tak já nevím, Ari já se budu opakovat ale tohle je vynikající i když jsem si to musel přečíst as pětkrát :-)). Já nejsem talent. Jsi to Ty! TIP
Elemmírë: Inu ,myslím ,že mnozí z kritiků výše vyjadřujících svůj názor s tebou tak plně nesouhlasí :-D
Jen pětkrát??? :-D To víš ,mám složitou dušičku :-))
Ale moc díky za tip ;-)
Ajuschka: Těší mě ,že to alespoň někdo ocení. Pokud se ti to líbí ,splnilo to mé druhé kritérium.. děkuji
Jako velká pravda napsaná v osmi řádcích. S prologem nesouhlasím, ať to posoudí ostatní, jestli je chabý, mě to tak nepřipadá
No jo ... obyčejně s takovými prology nesouhlasím ... shazovat vlastní dílo ...
Když vím ,jaké budou ohlasy ,proč si to nepřiznat? :-))
Nu což ,každý máme nějaký styl...
Myslím ale ,že každý si v tom svou poentu najde... stačí jen zamyslet se... ačkoli mnohé z vás to ani nenapadne..
Nicméně každému ,co jeho jest ;-)
Cítím z toho určitou tvrdost. Neumím ji popsat, ale je tam. Pro mne ano. Ačkoli je-li to psáno srdcem a tak jak to napsáno být chtělo, pak je to dobře.
Hvězdička * a krásnou noc.