Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe toho víc
Výběr: Lyryk, drfaust
21. 02. 2004
17
0
3150
Autor
Don´t_worry
Don´t_worry
22. 02. 2004cekanka_ucekana
22. 02. 2004
prijde mi to moc dobre napsane, uz kvuli tem knizkam, ktere se tak nejak dobre doplnuji, vyjde z toho zajimavy obraz, aspon ten muj
* + nej
Ou - krásné - nemám slov a proto se zachovám neobvykle - souhlasné mručení a přikyvování je opravdu namístě :-)
Na konci tu žlutou chápu (doufám) a ňáko se mi to zdá v primárním chápání celkem hloupý a proti lidskosti v dobrém slova smyslu (je ňáký ?) - ale - jde se nad tím zamyslet a vidět v tom víc směrů - a toho si moc vážím - dávám upřímný TIP + klub (snad se Dero nebude zlobit ? Já myslím, že je to krásný...)
815_0: Ale Dero se přeci vůbec nikdy nebude zlobit, ať už zařadíš cokoliv. Rád si přečtu všechno. Jen prostě zařazuji jen výjimečně - to přeci na fungování Řádu nic nemění. :o)
"Kdo nosí červený bambulky a namalované
bílé pusy musej být zázrační
a co když podívaj se do vody
- barva se jim smyje a jsou vidět jen slzy"
Moc silné ... ****
cekanka_ucekana
21. 02. 2004
Mě by jen zajímalo, jak to bude vypadat, až jednou napíšeš skutečnou báseň..proč všechno řadíš do blbůstek? Vždyť tohle je nádherný a spousta skutečných básní tady by na to ani neměla..
**** Tip
tipnem si - dvakrát, lebo raz to bude tip a raz budem hádať, aký význam má tá žltá: Je to farba slnka, optimizmu, vyvoláva radosť sama osebe - na mňa to pôsobilo tak, že ...aspoň farbou premazať tmavý obsah, zakryť rovnako, ako šašo zakrýva slzy farbou...
Ten verš, čo Dero vybral, zaujal i mňa a veľmi.
Celá báseň sa mi páči. Je to báseň! zato ju naša priateľka Don´t_worry môže zaradiť k blbustkám - to je ako tá farba na šašovej tvári, aspoň ja mám ten dojem.
:-)
nočních mur je dost
Nebylo by lepšejší napsat nočních chmur?
Jinak je to nějak zamotaně blbůstkovatý, a asi proto blbůstka, že? :-))
:) moc hezký je to, bum! no, už aby bylo jaro..;)
(možná bych to taky trošičku krátila, ale mlčím..;) *