Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěčí očí
24. 02. 2004
7
0
6475
Autor
SarahMarieSchwarz
Nastoupily za mnou
do noční tramvaje.
Jely načerno
a byly modré.
Tak vypadá jaro.
Napadlo mne.
Dnes už se mne nepustí
tahle neskutečná barva.
Možná není jejich vlastní.
Ale to by potom kouzlo
padlo xichtem rovnou do bláta,
což já nechci.
Protože vím,
že se mnou v noci budou spát.
Jen oči,
Bez toho, komu patří....
Madame Swarchz, naprosto s Vámi souhlasím, smrt má své kladné stránky...:-)... jsemť smutný žnec... Oči co jely na černo se mi líbí. Váš oddaný Kaiser Gotfried Soze.
Anatol_Irhem
22. 06. 2004Barbar_Cohen
15. 06. 2004
Tak to je parádní záležitost...
klub sekce Díla která se nám líbí
a samo, že tip....
musela si ich ocarit ked ich na tebe niekto nechal, a zmyslom jari je zivot nie smrt, takze....
posledny vesrs mi navodil atmosferu vztahu gde sexujeme uz len zozvyku
alebo len pre pekne oci:)
+
Jejda, úplně jsem se zapomněl v předešlé kritice představit. Tak se omlouvám. Rhett.
...To je dobrej nápad - místo slůvka "jaro" tam dát "smrt". :-)
Jako jaro je pěkný slovo a je fakt, že smrtí se to tu jenom hemží, ale k někomu - kdo vypadá díky básni (aspoň pro mě) tajemně a trochu temně - k tomu si nedokážu představit oči jako jaro. Dokážu si představit oči jako ocel, oči barvy ledovcové stěny, ale oči jako jaro mi nejdou k někomu, kdo je maskovanej Smrť.
I když ten člověk byl asi úplně jinej. Možná si každej představuje jinak Smrťe.
Na mě to totiž působí ne jako Smrť - jaro resp. oči - jaro, ale jako oči - zima.
Ale jinak je to pěkný. A jsem rád že pozitivní. ;-)
SarahMarieSchwarz
16. 03. 2004SarahMarieSchwarz
06. 03. 2004SarahMarieSchwarz
06. 03. 2004
Krásné dílko. Jaro může mít jakoukoliv barvu, kterou mu dáš. tip. Můžu dát i dva?
SarahMarieSchwarz
26. 02. 2004Navždy_Tvůj
25. 02. 2004
jo, to jsem si myslel taky, jenom jestli v tom není ještě něco jinýho, co jsem třeba přehlédl a modrý jaro mi prostě nesedí
Chápe se to obtížně a nejsem si jistej, jestli jsem to pochopil dobře.No nic.Začátek je super, ale modrým jarem se to posunuje jinam.(dolů)