Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setakova ptakovina ...
23. 02. 2004
1
0
1620
Autor
Liquidus
Žili byli
děd i babka,
děd byl lapka
babka šlapka.
děd i babka,
děd byl lapka
babka šlapka.
Vzhledem a dík prologu se jen tiše vzdálím a zapomenu na to :-)
Mmch - byl by to dobrý námět na nějakou tu epiku - opravdu dobrý námět - ale - to by to muselo být podstatně jinak podané - zkus nad tím zapřemýšlet ;-)
Tak tohle uz je moc. To byl zase zachvat az tat spadnul malem ze zidle. . . zabiju Te :o)
aramis: Nebo tam chybí mezera: "děd byl lapka, bak ba šlapka", tzn. byl lapka, jakýsi bak (třeba je to od adjektiva bakaný, kterýmžto časujeme svá dítka - tedy - časujete svá dítka :o)) a ba co víc - šlapka ! :o)
dero: tak teda to ano. ale potom by dielo stratilo zo svojej vypovednej hodnoty, pretoze sa citatel sice docita, ako to bolo s dedkom, dokonca aj moralne poucenie tam clovek najde, ale o babke tam nie je nic a to by autor diela takehoto rozmeru nedopustil. vidim to na chybu :o)
dero: mas pravdu, odlozme ich bokom a cakajme :o) to bude asi dlhe a nepokojne cakanie :o) osobne sa neviem dockat, ako autor prikloni pravdu na moju stranu ;o)
joj, chybicka se vloudila, to asi od toho jak jsem se tu zalykal smichy kdyz jsem to sem psal. jdu to opravit :)
ada116 jakou verzi tohohle znas? to by me zajimalo, jak jsem psal neni to z me hlavy
No ona je tam jen jedna malinkatá změna.....
Žili byli
děd i babka,
děd byl debil
a babka šlapka
a jeste mi utkvela v hlave taky jedna pekna tentokrate na widle:
Ztuhlo to zase
vzteky bych vylít
Bill Gates je prase
CTRL ALT DELETE
taky takova kratka ale dobra.
Ta druhá je přímo božská. Její obměnu v nerýmované podobě, ovšem v podobě podstatně vulgárnější, si opakuji dnes a denně několikrát... :o)))
Jo, nemas pouzivat Widle, a radeji prejit na nejakej operacni system s poradnym a solidnim (rozumej Unixovym) jádrem :PPP