Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlnění
27. 02. 2004
0
0
3028
Autor
Hanca
V l n ě n í
Vlny se šíří vzduchem
a působí všude kolem
nabité štěstím či zlobou
radostí či bolem
a naplňuji lidi vzruchem.
Jako myšlenka... trochu nedotažené... jakoby useknuté...
Na energii a její přenášení věřím... někdy mě lidi dokážou nakopnout... a naopak...
Myslím, že si člověk musí okolo sebe udělat "krunýř" a to negativní vlnění nepřijímat, ale někdy to nějak nejde a díky za kritiku, třeba s tím ještě něco udělám, ale nevím..
Asi si tohle musí srovnat v hlavě sám, mám neustálé tendence snažit se pochopit nepochopitelné a chtěla jsem vědět, jaký názor mají na tohle druzí, je to ubírání se někam do fantazií, které my obyčejní smrtelníci nejsme schopni pochopit, fyzika je dobrá věda, ale všechny jevy nevysvětlí, rozvést se tohle dá, jen vážně nevím, zda člověka obohatí rozvádět skutečnosti, které je schopen jen velmi málo ovlivnit. Ne moc dobře se orientuji v mezilidských vztazích a nechápu lidi, kteří se nadřazují, shazují ostatní, neumím se dost dobře prosadit, mrzí mi to, nesnáším nespravedlnost, která je všude kolem nás, snad jediné spravedlivé v životě je, že všichni jednou zahyneme, zrovna včera jsem četla článek v časopisu "Mladý svět" s názvem "Velké tajemství Změ", doporučuji k přečtení, zde píší o teorii Gaia, zdá se mi to být velmi realistické, vlastně celý svět je mezi sebou propojen, všechny buňky i bakterie a podávají si informace na dálku, také se zde píše, že člověk vlastně nikdy neumře, jeho genetické informace se šíří dál a skutečnost, že gen je vlastně informace, nebo se to dá pochopit jako pocit a informace se dají předávat dalším generacím jinak než pomocí DNA. Prý snad naše planeta je živým organismem, jehož tělo a paměť tvoří bakterie. Je to zajímavá teorie.
sleeping beauty: No to je fakt, do písmáka to nepatří, jsou to ale skutečnosti zajímavé a zaslouží si přečtení, myslím tím ten článek "Velké tajemství Země". Promiň, už to sem tahat nebudu.