Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChaluha je unaven
01. 03. 2004
3
3
5508
Autor
Škrhola
Kremrol prošel branou zítra
doleva jen v papučích
buzničko má, kam se chystáš
kotě stříháš, vodu chlístáš
zpět do jeho náručí?
(a sálem to zahučí...)
Máme málo amplionů
máme málo pitralonů
budem jezdit na koních
přijede k nám z lesa klaun
přiveze nám Chaluha
maďara a kousky mýdla
přijede k nám na lyžích
Poté budem hráti lelky
samuraje a kuželky
půjdem spolu do ledničky
ugrilujem námořníčky
pak si vlezem do postýlky
bude velmi unaven
zahrajem si na andílky
strčím mu ho do prdýlky.
3 názory
No já nevím, ale mně tohle nepřijde nijak objevný...taková spíš blbost...
Jehehemane.. no kdyš myslíš.... :*ú
Báseńka... mno...není to nic, co bych kdovíjak obdivoval... ale i to má své místo... připomínámi to trochu zbitou generaci....i když nevim...
seregil: jejda, promiň, chtěl jsem jen naznačit, jakože seš sušší než tohle dílo (nebo už jsi někdy něco podobného sepsal?):o)) Jinak nic proti tobě, .. jen.. no nic já nevim, do výšin písmáků majících už své fancluby nesahám:)
Můj názor: Řekl bych (téměř s jistotou), že mám přeci jenom poněkud odlišný styl od Seregila, přesto mi nebrání číst jeho díla řekněme s obdivem. Je to prostě jiná sféra, on píše tajemně, atmosféricky, jeho styl má duši. Já píši jinak, poněvadž vím, že tak dobře jako Seregil bych to v životě nemohl napsat, tudíž se o to nebudu ani pokoušet.
Chtěl bych touto svojí báseň nabídnout Klubu tygrů a kočkovitých šelem, myslím, že by se vám do klubu hodila, please!!
:-)))) Trochu to připomíná Seregila, v jehož fanklubu se, jak jsem si všiml nacházíš.
Tip za to že jsem ukázal monitoru zuby*
avi
Elyn: Ale kušuj, nevíš co říkáš, Voloďa byl psychopat a blbec, já jsem pouhý blbec.
:) když myslíš..;) Bych si nemyslela ani, že jsi blbec..;)
Ale, když se tak cítíš...
Jeheháček:c)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
nemyslela jsem toho Seregila, ale to, že se ztotožňuju z důvodem, proč udělit tip a to je to, že můj moni též viděl mé zuby:)
Ale no jistě že, jsem sice velmi hloupý, ale tohle jsem zdárně pochopil...-) to bylo pro ostatní, že se nikdo nepozastvil nad tím, že je to s tím (suchým) Seregilem nesmysl:))