Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInternetová rádia
02. 03. 2004
0
0
1537
Autor
JiKo
Do jaké skupiny beste se zařadili?
Posloucháte internetová rádia po síti?
A/ denně
B/ párkrát v týdnu
C/ jen když se dozvím o zajímavém pořadu (tedy spíš vyjímečně)
D/ jednou jsem si to cvičně zkusil a tím to skončilo
E/ ne
D
zatím jsem na netu pouze přes drahý Telecom,
ale jak budu na pevno, tak určitě denně.
Rádio to je moje a hlavně ČRo PRAHA.
Morbid_Pimple
04. 03. 2004Pomerančová
03. 03. 2004
A
taky mam rad smoothjazz (obzvast k praci 8^))
dobry vyber na .shoutcast.com
zajimave jsou obcas playlisty fs labelu, treba magnatune..
avsak v dobe TB muziky na lokalnim netu davam spis prednost nebrzdene lajne a pozitku presne smerovaneho na koncentrace hormonu ;)
B-C v práci, doma bohužel jsou dropouty tak časté, že se to téměř nedá poslouchat (a to mám kabelovku 512kb/s).
Litochowitz
02. 03. 2004
právě teď,
ono když člověk sedí pár hodin někde na síti a dělá si spoustu věcí co potřebuje, je to milý odreagování poslouchat nějaký ty pecky :o)
Pišta_Hufnágl
02. 03. 2004
Sám jsem uvažoval, že bych tu diskuzi založil:)
A/B - střídá se to....
http://www.detroitindustrial.org
tj. Detroit Industrial Radio
a radi XLNC (vážná hudba)
B
akorát jsa připojena přes GPRS musím jednou za čas přetrpět synchronizaci (((c: ale bluegrassové radio z nashvillu tu prostě ne a ne chytit
Teda řeknu vám, že jsem nečekal takovou pozitivní odezvu. Možná že moje přesvědčení, že nikdo moc neposlouchá pramení z dob kdy se počítaly kilobajtíky aže jich rádio sežere .-))
Anketou jsem si chtěl ověřit zda má cenu budovat a provozovat pouze internetové rádio.
_JiKo_: Podle toho, co to rádio bude nabízet .. je fakt, že terestricky rádio už nechytám ... :o)
Navždy_Tvůj
02. 03. 2004
já bych doplnil - u nás je Radio Valc, vysílá na 8mi kanálech v širokém záběru žánrů - má tu výhodu, že je nejen na Inetu, ale lokálně i na kabelovce - v tom případě je to u mě A* :-)