Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStředeční glosa, 3. března 2004
Autor
glosator
03. 03. 2004
Zdá se, že se někdo objevil na obzoru, kdo je schopen po dlouhých deseti letech zahýbat s Ústavou ČR. Neslavně proslulý poslanec Kott, který předvedl opět další estrádu v Parlamentu ČR by mohl být příčinou, která vyvolá debatu o změně ústavy napříč politickým spektrem. Tuto debatu chce hlavně vyvolat kdysi mateřský poslanecký klub p. Kotta, strana ODS. Mělo by dojít k tomu, že lze zbavit poslance jeho mandátu za přesně stanovených podmínek. Poslance dnes obecně zbavit jeho postu nejde. Tento nápad je podle odborníků nerealizovatelný, protože je to volený mandát občany. Nuže, dobrá zpráva pro poslance Kotta a jemu podobným. Můžou alkoholu holdovat dál. Jen se zarážím nad tím, co by se stalo obyčejnému člověku, který by se opil během jeho pracovní doby…ale poslanci a senátoři jsou zřejmě jiní lidé.
Vladimír Železný se opět začíná ohánět podílem, který vlastní ve společnosti CET 21, která je držitelem licence na vysílání televize Nova. Železný zahajuje tvrdý boj proti jejím dosavadním vlastníkům, skupině PPF a dokonce už i odvolal tak, jak píše v dopise, který poslal na Barrandov, generálního ředitele televize Petra Dvořáka. PPF samozřejmě jeho kroky neuznávají a ohánějí se tím, že se proti rozsudku odvolali. Konec bude opět určitě velmi zajímavý. Ale čeho se dočkáme??? Třetí Novy a další arbitráže proti České republice??? Jsem sám zvědavý, jak se Železný zase zadluží…