Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNad hrobem
04. 03. 2004
7
0
3801
Autor
ashentree
...ani rakev se mi nepostaví
sama...
sama...
Navždy_Tvůj
30. 03. 2004
Dero: to víš, už mnoho letokruhů motá se kolem mého srdce...:-))) a bude hůř ;) až ji začnu opravdu stavět, tu z jasanového dřeva, zas něco napíšu ;)
jsem moc rád, že vyloudilo úsměv ;) trocha černého humoru občas neuškodí :-) díky vám ;)
...o tom tu zrovna není řeč :-))) ale díky za nalezení dalšího smyslu, já myslel, že to má jen dva ;)
...ano, darlin', pochopila jsi správně, aniž to tušíš :-) taková blbůstka, výpustka, výústka, no prostě tak...primitivní hříčka se slovíčky vypuštěná bleskově z mých úst...nebo spíš pera, totiž přesněji-klávesnice ;) no, vůbec o tom nepřemýšlej, protože ani já jsem tak nečinil ;) a ptáš se proč? někdy se prostě ledacos samo nepostaví...i lecos...natož třeba rakev :-)) ty hele, a proč jsme fšici vlastně tak englysh? já si to ani nikdy neuvědomil, až teďka :-))
díky ;)
připadlo mi to více smyslné a chroust to jen potvrdil ;) no nic, je to blbost...