Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzpominka na Karla Kryla
Výběr: Morasten
05. 03. 2004
6
0
4219
Autor
Stevenson
Po deseti létech
( se vzpopmínkou na Karla Kryla)
Deset let,
jak to všechno letí
To nejlepší snad nejvíce..
Kolik se narodilo dětí
a vypilo piv v putice
A kolik nových
evergrenůse za tu dobu zrodilo
P
roč halit se do starých spleenůslavit co bylo, nebylo ..
A přece někdy za to stojí
ohlédnout se i nazpátek
k
dyž v trochu jiném stejnokrojivracíme
se na začátekSnad znamením
je každé dobyž
e tajně staré praktikyjenom novými hesly zdobí
máslo
užívá na klikyi med
nám kolem huby mažeprach
lží se jím snad zakryje.Kněz co chce papež jenom káže
když
chystají se pašije..
Tobě to snad už
vadí málos
vůj kříž jsi nesl statečně..Neptej se zda to zato stálo
zda nebylo to
Zby
tečně…
Přece jen od 6.3.2004 jsem se dost změnila, Kryla jsem sice neznala, ale vážim si ho, a je hezký že sis na něj vzpomněl a připomněl nám ho...
t. už byl. Teď v.
Jeho písně neposlouchá jen pár vyvolených, jeho písně zlidověly a zpívá si je národ...
************************
Dik za cteni a vubec. i kdyz nemohu posoudit z prvni ruky, sdilim tvuj nazor, ohledne jeho pamatky.
Pred deseti odplul do vecnych lovist... Temer upadl v zapomeni. Jeho pisne posloucha jen par "vyvolenych"- nebo se snad pletu?(a rad bych).
Ta vec je uzasna.Tip
pár článků ho připomnělo ... a písničky budou ještě dlouho ... zvláště těm, kteří ta znamení doby viděli zblízka ...
napsals to moc hezky ***
Dik za cteni a blahovolne oceneni. jen asi mrzi, ze tech co ta znameni vidi, je porad malo, nebo jim staci to co driv.. nadavat u piva.-)
Dík, že jsi připomněl...Když poslouchám jeho písničky, cítím, jako bych byla s někým blízce známým, s přítelem, s kamarádem...A taky se vynoří vzpomínky na schody na koleji, na kytary a nás, kteří zpíváme o něčem, čemu třeba úplně nerozumíme, ale co je nám přesto blízké...