Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÓ Velyký Lyryku - ty nejspravedlivější
08. 03. 2004
0
0
3756
Autor
letoun_karel
Toto jsem někdy, nevím kdy, uvedl na pokecu.
Jestli jsem se tím někoho dotknul, urazil nebo něco podobného, dejte mě, prosím, vědět a já se půjdu za trest utopit.
Co ale mám dělat, Ó Velyký Lyryku, když se nikdo neozve - nikomu to nevadilo ?
letoun_karel
01. 04. 2004
letoune nadával jsi mi jednou v pokecu a to jen proto, že jsem tě pozdravila!
letoun_karel
01. 04. 2004letoun_karel
01. 04. 2004letoun_karel
10. 03. 2004letoun_karel
09. 03. 2004
jsem konkrétní dost!
Byl jsem na Pokecu u toho, když jsi nechutně a bezdůvodně obscénně nadával nicku "violka", dále jsem byl u toho, když jsi svými hulvátskými výpady doslava vyhnal z Písmáka nového člověka, který se chtěl přihlásit, ale naraziv na tebe prohlásil, že sem už nikdy nevleze.
letoun_karel
09. 03. 2004Pišta_Hufnágl
09. 03. 2004
Je to jen ubohý nářek osamělého sebeztroskotance!
.... proto se krom mně nikdo neozve :-)
letoun_karel
08. 03. 2004Litochowitz
08. 03. 2004
tak ked chces...
...urazil si ma a teraz urob ten zvysok, co si slubil ;o)))))
ok, ja myslel ze ty hlasky sly hned po sobe /viz prolog/ a vony zrjeme nesly, tak to beruz zpet tebn "můj pošahanej názor"
ano, běž se utopit
urazil jsi mě a ještě spoustu dalších, hulváte, jsi nechutně sprostý na nováčky a díky tobě odešlo několik nových lidiček...
vážně se běž utopit, vůbec tě nebude škoda