Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChci, protože...
08. 03. 2004
12
0
4000
Autor
Sirril_Nemesis
Jako zvadlá květina
čekat na kapku rosy.
Usmívat se a tančit
když mrtví zpívají.
Jemně pohladit po tváři,
vdechnout jiskru života
těm, kteří se zapomněli smát
i na úkor vlastního štěstí.
To všechno bych mohla udělat..
kdybych chtěla. A já chci.
Chci, protože...
...miluji a věřím.
Sirril_Nemesis
24. 03. 2005
Sirril: je to vážně krása...citlivý jemný....fakt tomu krásně rozumím...jen jediný verš, jako by mi z toho všeho vypadával... "i na úkor vlastního štěstí"...jako by to tam vůbec nepatřilo...ale jinak moc tleskám a posílám tip! :o)
Sirril_Nemesis
16. 04. 2004
Ugh...má paměť zašlá vysokým věkem se začíná pomalu rozjasňovat. Jsem právě ten Argon, kterého máš na mysli:-) Tedy ty máš paměť na to co jsi kdy, kde měla:-))) Musím ti tvé básničky pochálit:-)
Sirril_Nemesis
14. 04. 2004
To vážně nevím. Vím jen, že se jmenuješ po bohyni spravedlnosti...nebo...nebo pomsty. A taky, že se mi tvá básnička líbí. Musím se přiznat, že mě tvůj usměváček zaskočil ... tedy prozradíš mi kdo jsi?
Sirril_Nemesis
07. 04. 2004
Užasné téměř se vyrovnáš slavné Salome:-) Tolik krásného ženského myšlení...mám pro to slabost...*
Sirril_Nemesis
13. 03. 2004Sirril_Nemesis
12. 03. 2004
Sirril : :-)) určitě ale pouze štěstím....
a jsem rád, že jsem Tě směl zase číst .. :-)
ladyDeborah
11. 03. 2004Sirril_Nemesis
10. 03. 2004Krásnoočko
08. 03. 2004
Už rozumím...Krásně řečeno. Takové věci tu vídám málokdy.
To já děkuji.:-)
tip
Tak jo... to vidíš hezky. Takže jsme se z textu dozvěděli co jako chceš a jak to vidíš... ale obávám se, že na básničku je to málo.
Ale co.. je tvoje věc, jestli se chceš snažit o poezii nebo o zpovědi svých citů... to první je obrovská radost, ale zároveň i dřina:) To druhý je tu běžné... a samo že každej na to má právo:)