Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senoci
Výběr: sleeping_beauty, a2a2a
10. 03. 2004
20
5
7771
Autor
kawa
Čekám tě
vilná noci
Šlehajíc hvězdnatým ocasem přikradeš se
po čtyřech pomalu
měkce
olízneš okna rám
prskneš na svíčku
a s úlisným: ,,Jsi tu sám?" odhalíš se mi
v koutě
5 názorů
Usmáty_autor
29. 02. 2008
znovu hezká věc, ty tvé básničky jsou psány jakoby jedním tahem, jsou plynulé, od počátku se zřetelnou myšlenkou a co se mi líbí, nemají žádné vyšroubované napětí.
dismorphia
16. 10. 2004
...niekedy si ako neskutočná; a ja sedím v tom kúte a začínam si šepkať, hrať sa s rukami, akoby mi bola zima, akoby som tam bol dlho a nebol si istý sám sebou, tou miestnosťou, či tam vôbec niekto spí. ...
Bože... Tma, ten démon. A pritom viem, že nech sa stane hocičo, som tam, kde mám byť.
To "úlisné: ,,Jsi tu sám?"" ... Striehol by som v ďalšom kúte, práve na to. A potom - boj tmy a svetla, nad Tebou, spiacou.
:) jistě existuje i jiné slovo..ale rozumím, když už jde po čtyřech a tak..;)
Pokud ti leze oknem domů proto, aby ti sežrala maso na řízky, pak určitě..;)
Mi skoro přijde slovo "mrouskající" nebo "mrouskavá" lepší než vilná. Ale to je jen osobní názor bez jakékoliv váhy.
:-)
Elyn... :o))
Rowenna: ... hm, jenže to by z toho ta kočka koukala hned... se má vyloupnout postupně
děkuji Vám oběma :-)
o to se nepřu... ale myslím, že textu trochu škodí...
ale to je jedno, to je tvoje věc... si přeci můžeš psát, co chceš:)!
Na druhou stranu je to už skoro archaizmus a k tomu přechodníku je to zapadající prostředek...
Mi nevadí, že "vilná" je klišé, já na klišé prdím. Sama si v nich rochňám, až si pomlaskávám. Jen mi jaksi přijde, že nábojem, tím, co slovo "vilná" obnáší, přináší, co v mých očích znamená, jakoby znehodnocovalo tuhle křehkou básničku. Ale to je zase jen moje vnímání tohlehle slova.
:-)
každý vnímá každé slovo každá trochu každó jinak... já sice slovo "vilný" a jeho tvary nerad, ale tady mi nevadí... protože... proto :)
chrouste: ... na to jsi přišel sám? ;-)
katugiro: děkuji. Jsem ráda když vidím, že si s mým básnětem někdo pohraje a nejde jen po povrchu... :-)
Vissel: děkuji za básnítko :-) Vilnou jo o! Je to i o náladě
Rowenna: fakt je, že každý si může mé dílko vnímat jak sám chce
... jak ostatně naznačil i katugiro :-)
chroustjazz: nahlédni do slovníku ;-)
ulita: ten konec Ti nezní?... A co tohle - čekám tě v koutě