Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalostranská Beseda
10. 03. 2004
0
0
3215
Autor
Jim_Page_LZ
Loreta Revue
Přijměte pozvání do Malostranské Besedy v neděli 21. března od 19ti hodin.
Začarovat nás přijde divadlo Vavřinec s divadelní hrou Čarodějky ze Salemu.
Hudebním hostem bude mladá folková hvězda Martina Trchová.
Iprovizacemi bude provázet Nedělní Divadlo, a jako tradičně dojde i na básně a povídky vybraných autorů.
Těším se na vás
Jimik
(Pro Papoucha ... je to v Praze :o))) )
Pišta_Hufnágl
18. 03. 2004Jim_Page_LZ
18. 03. 2004Pišta_Hufnágl
18. 03. 2004Pišta_Hufnágl
16. 03. 2004
drfaust: neřiké přiď, když většina jde na nohavicu, jaxem slyšela...
Zolo: to bys byl sladkej!!! a budeš tam natuty?
Já na Nohavicu nejdu, jelikož nenám lístky:( Takže půjdu asi tam.
Tak přijď mezi lidi, rádi tě uvidíme:)
Pišta_Hufnágl
15. 03. 2004Pišta_Hufnágl
14. 03. 2004
Zolo.: a jak to mám vědět? :-) (opět se ptám - proč si pražáci o sobě myslí, že jsou středem Galaxie a že tam, kde končí metro začíná poušť a žijou tam méněcenní národové, kteří nemají jména a proto není nutno za pražskou adresou uvádět i jméno města? :-)
Uvidím, kde najdu nějaký podrobnější informace, třeba jaký je vstup apod.
Papouch: ... nebo v Praze? :)
Bebitka: Pokud přijdu, donesu Ti to CD s Vlnama
Pišta_H. : Doma budeš ty! :)
Pišta_Hufnágl
12. 03. 2004
..a bude tam i Jimmy Page se svou dvouhlavou kytarou?
ja bych moc rad slysel treba going to California, nebo The Rain Song..
:-))