Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽivot je...
12. 03. 2004
1
0
3930
Autor
Katčenka
"Kdo není schopen oběti, není hoden lásky."
Život je opravdu jen tahle prázdná věta,
kterou jsi napsal na řádek mého bloku,
protože pořádný smysl mého světa,
nenajdu ani když napíšu milionkrát tuhle sloku...
průser_mračen
12. 05. 2004Playwithfire
30. 03. 2004
Hele mne je to fakt jedno. Kazdej normalni clovek by na to nereagoval...Nebo spis inteligentni clovek..Ale to jedno....I kdyz bud zase rada,Michal ti napsal asi jen setinu toho,co tam padalo a to jeste k tomu tu fakt dobrou :o) A mne do toho netahej,ja sem to nepasala,byla sem s nekym jinym nekde jinde... :o)
Jjo,Play,to vim...Ale Misa je Misa..byli sme trochu mimo..A kdybys ty byla normalni,tak bys na to nijak nereagovala...ale to je jedno...
Jjo,Play,to vim...Ale Misa je Misa..byli sme trochu mimo..A kdybys ty byla normalni,tak bys na to nijak nereagovala...ale to je jedno...
abych se zapojil(asi mě tady nevidíš moc ráda)ale nebudu tady dělat paseku(nemám to ve zvyku jako někdo..)
DÍLO:v poslední větě chybí rytmus,ale to víš....
zase je pěkný že ses konečně vodpíchla od tý dlouhodobé absence
Playwithfire
23. 03. 2004
Vik,myslim,ze ty uz nejsi v obraze docela dlouho...a lidi sou jiny...a my vzadu stopro...
Playwithfire
14. 03. 2004
Ono to na sebe ani navazovat nema...Proste kamarad mi to napsal na sesit z literatury a mne u toho napadlo tohle..Dam to do prologu.. :-)
život je jen náhoda,
jednou si dole jednou nahoře,
život plyne jak voda
a smrt je jako móře.
ta poslední řádka je moc dlouhá a celý mě to nějak... ehmm, neoslovuje.
připomíná mi to básničky, kterž se v jedenácti letech psaly kamarádkám do památníčků
mě nějak uniká ten smysl,a ty rýmy jsou na mě moc dlouhé,a celkové dílko moc krátké! snad někdy příště.....