Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnění
21. 03. 2004
8
0
5631
Autor
Waawe
už asi začnu nežli skočím
s korunami stromů rád nahlas mlčím
v osudech lidí si jen tak plout
a křídly motýlů jim prominout.
ovlivněn cestou z tužkových per
a něhou němou bludiště sfér
barevných psích očí chvění
moře klidné Tvé jemné snění.
vlní zbytky tvojí krásy
smačí i Tvé hebké vlasy
tichem dýcháš s harmonií
těch odehraných symfonií...
Dragonangel
12. 03. 2005
No, lehkosti tam moc nejni. Celý se mi to zdá ňáký těžkopádný. Jo a úvod je na tom to nejlepší. Vostatní už mi nesedlo.
Vlastina33
04. 07. 2004
Nesouhlasím s Petrem Panem, protože pokud jsou ty rýmy jen dodělávané, tak to zas tak dobře vidět není, protože já si toho fakt nevšimla. Moc jsem to nepochopila, ale líbí se mi s jakou lehkostí do sebe rýmy zapadají a jak hezky to zní.
rostock : tak trochu ano :)))...ale Filip a jeho Vojáci jsou mnohem lepší :))
m.
první sloka zdá se mi poněkud podivná
a zbytek - docela hezký obraty, ta druhá sloka je asi nejlepší, pak už je to zas jen takovej matnej odraz... a rytmus asi taky moc ne, co :o))?
Text: vytknu formu rýmu aa bb cc dd ee ff - takhel z toho děláš ř¨íkanku, kdybys někde narušil skládání veršů, překvapíš čtenáře a zlepšíš rytmus textu ;o) A dopočítej si slabiky, ju? rýmy typu chvění/snění, kde užíváš jmenné tvary sloves jsou dost levné.
m.
Díky za kritické připomínky. "Snění" byla mojí debutní prvotinou, a taky jsem docela čekal takový ohlas. Nejprve jsem ji tu ani nechtěl zveřejnit, ale proč ne že ?....ještě jednou díky za připomínky :)) mějte se fajn !
já taktéž moc ráda sním:-) krásné obraty ale jak už bylo řečeno často zabité nucenými rýmy!ale za to snění...tipnu:-)
Škoda těch příšerných rýmů - jinak pěkná myšlenka. Nepiš řádky, které máš jen do počtu, abys dodělal rýmy - je to ošklivé a je to sakra vidět - škoda :-/