Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽárlivá
Výběr: Kid_A
19. 03. 2004
29
0
11416
Autor
Makča
Čekám
trpělivě
s netrpělivostí
mi vlastní
na chvíli
kdy duše
klid
zas vlastnit
smí
Pak zaspím
i tu
co spí
s ním
když
já
sním
o něm
Líbí moc a chtěla bych to poslat kamarádce - mohu? Není to krádež? Samozřejmě bych řekla, že to není mé dílo...bohužel :-)
Tak tady nevím jestli smily, nebo vykřičníky...;-)
:-)!:-)!:-)!:-)!!!
*T
skvělý!
Nostradamus
25. 08. 2004
jo, to je naprosto ale naprosto doko... atd. však víš, nemůžu to tady moc rozmazávat :-)
(...nalý)
-tip
pěkná hříčka.... :-) času Makčo, po tom srazu jsem se po dlouhé době podíval na Písmáka, tak Tě také tady objevil...
Maj sa a někdy virtuálně nebo skutečně..
P.S: a nebuď zhrzená, chlapy za to nestojí :-)
Delight:..no vidíš a Chroust mě s tím poslal někam, že to není taido..prej na něj moc vážný či co...ale tak vysvětluj chlapovi, že to jest denní chléb ženy, tak jakápak vážnost, že...to bych musela být tak vážná, že bych nesměla vlízt na váhu, abych to nestrhla..:-)
Jak, není?! kurňa!! :)))
No, pravda, veselejší by to mohlo bejt, kdybys třebas.... snědla jinou, nebo tak... :))) Ale tagle mě líbit moc se!! ;)
D:no, když Velký řekne, že není, tak není...tož nezbývá než se poklonit a jít dál:-)Víš, já strašně ctím mužskou autoritu, tak se mu nemůžu protivit a ty milenky jim teda nejím taky z tohoto důvodu, naopak jim je přeju, neboť oni sami vědí, co je pro ně nejlepší...a chápu, když zjistí, že to holt nejsem já:-)))))))))))))vím, měla bych být víc sebevědomá, říkají mi to všichni, ale musím s tím žít dál...:-)tak těší mě, že se líbí tobě..
bubakoff: co s falickým bohem..ale s blbem!A pokud je to ještě falickej blb, no tak to je průser...ale to jsou jen takový mimikry, co házím na svět...jinak je mi 70, sedím na zápraží svého vesnického domku a slastně přivírám víčka při pohledu na hrající si vnoučata na zápraží...tak, teď jsem ti prozradila velký tajemství:-)
Naja, ani lidožrouti prej nejedi žencký... Prej moc dobře nechutnaj.. :))
Ale je pravda, že na mě "Žárlivá" nepůsobí ani nějak moc smutně... Naopak, jako že se s ním i se sněním dobře vypořádala! ;)
Lasy: vážné vášně nevážně vlastněné, na vahách života a času vážené, vždycky stávají se úsměvnými a hravými, nezbývá než zapsat je pro budoucí generace, aby to tak všechno nežraly, že ano? V tomto duchu přispívám svými kvalitními verši a vždy mě potěší, když někdo jejich duchovní originalitu rozpozná:-))))
tohle je vážně dobré - úsměvné a hravé, i když to má ten zhrzený podtext . . .
Lasy*
Zamračený_mnich
01. 04. 2004
Milý mnichu, dovoluji ti stáhnout mou srdeční arytmii kamkoli, kdykoliv a napříště již bez dovolení, neboť takovýchto vyvedených, s jejichž pomocí tě zavedu do míst nepoznaných, budu míti jistě ještě spousty:-)))))
Zamračený_mnich
01. 04. 2004
mnich: jó rytmy..ze tmy pohanských ženských duší, co neví nic a všechno tuší..nikdy mi nešly..taneční už vůbec ne..i s rytmy tohohle světa jsem ve věčným boji..tak co po mně můžeš chtít?..být trošku z rytmu je koneckonců můj věčnej úděl..
Zamračený_mnich
26. 03. 2004
...ale tvoje je lepší a nezávislejší a oduševnělejší a hlubší a ostrovtipná, magická, antifalická..ježiši, co to píšu? ale není to od věci ne? Adamy, žebry, žábry, hady, stejně by bez nás chcípli hlady!-))))zdravím a hezkej den.
Hezké, zajímavé...moc se mi to líbí, přesně takový styl mám ráda...Jen tak dál!!!:)
Egona: ...chlapi maj jiný záležitostě...ale to pochopíš jenom, když budeš chtít.. :)))
...a dohromady se všichni celej život potácej nad propastí a záleží jenom na nich, jestli v ní skončej nebo ne...
---kíp smajlink---
Craerassy: o krutosti rán takových čítala jsem v literatuře, však myslela jsem, že jsou mi vzdálena. Kruté cesty osudu uvrhy mě však do tenat sexu bez lásky...a kdo nese vinu za posvkrnu mé nevinné a čisté duše...? Nechť sám po sobě hodí kamenem, neboť já miluji ho stále tolik, že toho nejsem schopna...
Nemyslím, že je nečisté milovat se bez lásky. Ani hry na lásku nejsou ničím odsouzeníhodným. Láska sama je velmi pomíjivá a zůstávat ve vztahu jen proto, abychom druhého nezranili, by bylo vůči sobě samým nečestné. Asi to on viděl jinak než Ty a je na Tobě, jestli dáš šanci někomu jinému milovat Tě.
:)))))ale tak já ti nevim, to je docela šílený nápad.. ono to vlastně vůbec není vtipné, ikdyž zvenku je...ono je to takové nějaké...strašně moc...lidské..*
angelik: lidské, to znamená, že si s tím můžeš dělat co chceš- buď to může být tragické, nebo vtipné, záleží na tobě v jakým modu se rozhodneš mystifikovat realitu, která je ale vždy stejně neutěšeně utěšená...
Craerassy:vidíš, to mě vůbec nenapadlo, ja su taková blbka poctivá ze severu..věrna ideálu až za hrob..dík za tip, já to zkusím a pak ti dám vědět, co to udělalo...
Makčo, pozor na rána, ta bývají krutá. Raději se vypař, než procitne..nebo procitneš..?:-))))
ale to se ti povedlo :) *
a si piš, že jsi zaspala, která to asi je...?:))
Elyn:dík, to je teda dobrý, já jsem v ňákým klubu, mé radosti bylo učiněno zadosti, pýcha předchází pád, ale já už jsem spadla včera,když jsem zakopla o obrubník, tak není co ztratit.Zdravím a jdu se napařovat ulicema, dokuď si zas někde nedám na hubu, když budu čumákovat do výlohy, jak jsem krásná z profilu...
...jen dej pozor, abys nebyla krásnější než mistr sám..;)
a radši už nepadej, protože:
někteří mají k padání vlohy,
že neposlouchají je vlastní nohy,
pak velmi rychle svolávají všechny bohy,
když padají bez zálohy ...čumákem do výlohy...)
čau Makčo, ajajaj, nevzal-li románek zasvé v raném rozpuku??? Já jsem v tvým klubu už dlouho, stále zhrzená, ... vlastní vinou a vlastními mechanismy... i když zadána...---
jo a Warene, jaký ženský záležitostě, to sou i mužský záležitostě, ty chytrej, ale to časem pochopíš, a pak uzříš, nad jakou ses potácel propastí.
Poslyš, Egono, nejsi drobet suchar? Ty se ani nezasměješ?:)
chrouste - sorry, já umím plavat, dobře plavat... :-P
a tě radši hryznu, než se nechat zhrzit...:))