Příjemné ženské hlazení.
Líbí.
Ach, to je lásky :) velmi pěkné...
Příjemně zasněná, milá a voňavá.... krásně se čte.... Tip
Moc krásná básnička, mám sice radši kratší, ale když je něco hezky napsaného, tak to nevadí. Asi máš ráda vůně, že?:) Je to vidět (nebo spíš cítit?:)*
tak tyhle skupiny neznám, ale polepším se..... děkuju
Jo, jo. Dovedu si to představit jako písničku od Janoty nebo Jablkoně. Tedy s mírnými úpravami. Tip.
Naprosto mě to dostalo, krásně emotivní :)
hm, no právě že zasnilo,ale už to není tak příjemné víš....:-)
stačí - ale z nějakýho novějšího zasnění ... neříkej, že se ti od března nic novýho nesnilo! :-)
ale vždyť se o to s vámi dělím prostřednictvím básničky, to ti nestačí?:-)
tak se s námi nepříjemně zasněnýma o to příjemný poděl ...
říká se, že sdělená radost - dvojnásobná radost :-)
seš nějak moc dlouho zasněná ... to je to opravdu tak příjemný? :-)*
Alíšo ty vždycky příjemně potěšíš:-) děkuji
Kosto-třeba zase jednou budeš, nevzdávej to!:-)
Kosto-třeba zase jednou budeš, nevzdávej to!:-)
Kateee- tak to jsem ráda:-)
přestože mi některé rýmy nesedly, přivedlo mě to do nálady, kterou popisuješ. Splnilo to tedy hlavní účel :-)
ach jo, taky jsem býval zasněný, ale to už je dlouho...
Zdenda: Ha, mám tě. Další sprostota hnusná.Zase pornografie. Mně neunikneš, holečku. Sleduju tě!!!!
Sakurka: Tohle udělal spoustě dalších lidí. Psala jsem Lyrikovi (avi) a slíbil, že, když se autoři ozvou, tak toho "člověka" vymete z klubu kritiků. Připojíš se? Někteří to už udělali, tak uvidíme.
víš, já si takových lidí nevšímám! prostě je to pro mě člověk,který se neumí vyjadřovat jinak než pomocí sprostých slov,a to ho můžu tak maximálně jen politovat,že mu všechna ta krásná slova,která by se dala použít unikají! jeho škoda,ne moje! pro mě ta jeho kritika nic neznamená, je to jenom příklad typického ignoranta,který se potřebuje vyřádait! nevím,obávám se,že se s tím stejně nic neudělá! mám se připojit?
Jak se ti chce. Rozhodně nenutím ani nepřemlouvám. Zvaž, to sama. Jen si myslím že sprostotě se nesmí dávat prostor. A jestli to k něčemu bude? Nevím. Ale nebrání mi to v tom, abych to nezkusila. Měj se hezky.
stejně ti děkuju za návštěvu:-) budu asi mjuset najít nějaký jiný slovník:-)
Je mi líto, ale mi to se příliš nelíbí. Je to příliš sladké - a skoro mě děsí slovník.
Ale jak vidno - našlo si to nadšené čtenáře, a to je důležité.
:-)
pravdou je, že originalitu už dnes asi těžko najdeme, o všem už někdy někdo něco...
pravdou taky je, že některé kontrukce jsou místy až násilím "vtlačené" na úkor kvality
ale krásně se to čte
ratun-no jo s tím násilím s tebou souhlasím!:-) děkuju za návštěvu a objektivní názor:-)
Zdendo-sice moc nerozumím té tvé kritice nějak je tam na mě moc vulgarity a pornografie..... ale toš co už,každému se nezavděčíš,ber to tak že sis mohl aspoň zanadávat ne?:-)
Krásně (SE) to celé Vr(L)ní.
t
daplere tak to jsem ráda:-)
a víš že mi to došlo až teď?:-) díky za upozornění,už by mělo být vše OK:-) hmm,to bych docela ráda,jenže u nás v našem zapadákově vietnamci nejsou:-)
pastely jsou v klidu, ale ten překlep se mi nelíbí. pro porovnání - pastelovýnnnnni kontra pastelovýmmmmmi. co vypadá líp? Zkus si originalitu koupit u vietnamců, ti nabízejí leccos.
tak příště napíšu něco kratšího no:-) děkuju
doufám že si tu sklenku nedáš sám,ve dvou se líp sní .... i spí:-) děkuji
tak já zajedu do Japonska a natrhám ti tam náruč sakur jo?:-) ty seženeš nějaké ty broskve a můžem porovnávat:-)
smuteční_růže ale ten pastel není překlep,co se ti nelíbí na pastelu?:-) no jo originální já nebyla nikdy,co už:-) děkuju za názor a za návštěvu:-)
Prosím,netop se:-)Ať už ve vůni broskve,či sakurového květu:-)
Moc povedený,jako v zahradě,i tam se všechno může zdát neoriginální,jako třeba dva stejný květy,ale když se člověk podívá blíž,zjistí že jsou uplně odlišný...a vtom je ta síla a krása rozmanitosti.Líbí
Moc pěkné zasnění, jen co je pravda :))*T
a taky broskev trochu jinak voní než sakura:-) děkuju ti:-)
....taky jsem začala vzpomínat na příjemné chvilky...dík...
není zač:-) není nad příjemně si zavzpomínat:-)
Přidávám se k těm co pějí chválu fakt se mi to líbí - asi si dám sklenku a půjdu taky spát a snít - už se nemohu dočkat Típek
Hm...NEVIM,ještě sem neměl tu možnost to porovnat,škoda...:-)
já dík...
Po hudební stránce bych tomu vytkla jen pokulhávající rým
"vůně fialkového parfému
smývá ze rtů trému"
a tenhle překlep působí jako rušivý element:"pastelovýni."
Jinak je to absolutisticky harmonické, příjemné - jako dotek hedvábí. Dala bych tip, ale chybí tomu originalita. Zkus změnit téma.
nádherné čtení, taky jsem se zasnila-tip
Renja:snění to je moje:-)
Dero- to máš zcela jistě pravdu!:-) taky kdyby se mi to modlení nelíbilo tak ho nepoužiju:-)
děkuji:-) a za ten klub jsem ráda:-)
Kazzie-no jo něžnost to je moje:-)
Simono-já jsem téměř pořád:-) děkuji
Kulhavý- no jo co už, jsem holt nenapravitelný romantik a v těch básních se to nějak projevit musí!:-) dík za návštěvu
Isilme-zatím to nemám v plánu probouzet se:-)
KK112-tak to je nás víc:-)
příjemně zasněné, romantické, blízké...ale na můj vkus zbytečně moc dlouhé :-) mlčeti je někdy romantičtější než opakovat slůvka, byť znějí roztomile...
*
Jsi příjemně zasněná... :o) *
tak třeba příště chytne...:-) dík za návštěvu
Prolog je nejlepší ... protože Falčino "Modli se se mnou" je téměř dokonalé.
(avi)
také jsem byla zasněná...;o)*t
Ha, tak to je přesně to, co mi vadí. Někdo má potenciál (jakože technicky vzato)
a píše tu takový romatický neoriginální ehm "věci" , který už tu byly minimálně stokrát!!!
zasněné a nechci to vidět, až se probudíš...
já sním v jednom kuse :-)