Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekapky
24. 03. 2004
1
0
3801
Autor
kminnek
Kapky slov
vpité do kapesníků
vykašlávají jaro.
vpité do kapesníků
vykašlávají jaro.
Pišta_Hufnágl
24. 03. 2004
Pišta: řešíš totální ptákoviny na něčem, kde je chyba úplně jinde.
Navíc jsi to ve svý verzi tak blbě rozseknul, že z toho je chaos a ne haiku. Že něco napíšeš do jednoho řádku neznamená, že to je verš!
Kmínek: Haiku je o konkrétní události, konkrétní situaci, bez polidšťování, bez metafor, bez subjektivních přirovnání.
Potkal's někdy v lese na procházce kapky slov?
To vykašlávání radši ani nečtu :o).
Měj se, D.
haiku je ucelená báseň na sedmnáct slabik ale může být i na víc protože japonské haiku někdy nejde přeložit na určený počet slabik a je většinou s dochovní tématikou
kmínku, je mi naprosto jedno, jakej to má smysl.
Pravidlo 17 slabik je jedním z mnoha a mnoha. To bych naprosto klidně pominul. Ale co ty zmatený perzonifikace! Vykašlávají se leda hleny, jaro dost těžko. Haiku může vzbuzovat asociace a pocity, ale nesmí je obsahovat. NIKDY.
to není tak docela jedno,možná pro Tebe,mluvíš o pocitech a Tvé haiku to vše vyjadřují,tak jaký to má smysl?Já nemusím haiku na 17 slabik,když myslíš,že s evykašlávají hleny tak si je vykašlávej,já to cítil tak když jsme to psal a měnit to nehodlám.