Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKačerov
22. 08. 2000
3
0
2008
Autor
Glum
Zaplivaná parodie fontány
Kačerov,sestup do metra
čeká se tam na lásku,
či na cestu do pekla ?
V sámošce tam nemaj lahvové,
to by jinak dopadlo !!
já tam sedím čumím
z oblohy padá letadlo..
Vyspáváš někde mejdany
Na který mě nikdy nepozvou
Já v ruce držím drahou plechovku
Hlt na cestu mou,hlt na cestu
Tvou...
Dobrý, mě se ta báseň líbí, je psaná klehce a s nadhledem, i když je vlastně trocho depresivní. Docela se dokážu vžít do situace, kdy si člověk sedí mírně, ale fakt jenom mírně připit a vnímá okolí a sváj život a tak s určitou lehkostí ... Věřil bych tomu, že když jsi tam seděl, tak už jsi věděl, že tohle přibližně takhle napíšeš. TIP
heheh, tak takhle nějak si kačerov, taky vybavuju...:-)))) Ještě se to tam nezměnilo Smeágole?
Adanedhel
To lahvový tam nemaj nikdy-jinak by se lidé u fontány upili,tak je to tam depresivní.Zkus si to a zeptej se na něj v sámošce.A o to tu taky jde.Smysl básně je ten,že jsem si tam musel koupit předraženou plechovku...tvé nahé tělo nachávám na pospas dáblovi,radši si ho vyhoním...jde ale o pocit-máš pravdu že samoty...
hele, Glumíčku, a mrzí tě víc to, že ses vyhnul přetlakům z eventuelních záchvěvů vedle nahé ženské po tvém boku na rozpálený Hostivaři, nebo to, žes nevychytal,že tam to lahvový maj, ale v takovym vedru logicky vychlastaný, alespoň to chlazený, ale za rohem je hospoda coby sichr.
A mimochodem, co s tím má co dělat láska, nekrm mě, že jsi uvěřil svojí vyhladovělostí tomu,že jsem to, po čem tvé srdíčko prahlo či prahne, když víš, že černobílost není právě mojí doménou a víš, co už víš?!:O)) Nechci kousat, ale o mě beze mě mi nikdy nějak nepřirostlo k srdci, spíš to způsobovalo opačné reakce, tak snad proto to pozvolné mizení a kličky před dalšími kontakty... A to je fakt! Nechci ubližovat, ale bolet se nechat taky nechci, a protože neumím někdy necítit bolest druhých, zapštrosákuju si do betonu, a tvářim se, že tu nejsem, než to doteče i druhý straně, že veškerý bolení je blbost, když není k čemu.A tááák.... Mám tě ráda, ale nepřivlastňuj si něco, co nemůže být vlastněno:O)