Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSexy
26. 03. 2004
21
3
8297
Autor
Binna
V pihách se dá číst
písmem Braillovým
polibky na tvém čele,
ačkoliv běžně
po tmě nelovím,
zlákám tě do postele...
3 názory
aleš-novák
23. 02. 2010Pán_pupenů
29. 04. 2004Zamračený_mnich
04. 04. 2004Simon_Hvížďala
28. 03. 2004
Tak tohle se dá pamatovat ve dne v noci, třeba celý život.
Výjiměčně dobré!
t
T*
Já pihy mám.
Takže hned v pondělí zajdu do Krakovské, do slepecké tiskárny, aby mě mně přečetli.
A heleme se, lovkyně ;)
S těma pihama je to zajímavej nápad...:)
Jinak máš ten dar, že několika slovy umíš říct plno věcí...a to je něco, co by Ti mohlo hodně básníků závidět:)
***** Jéééé!!! To je nádhera. :) První dva verše mě vtlačily do mé otáčecí židle. :))
papouškovi se to líbí ... a to je co říct, papouškoj se jen tak nějaká blbůsť nelíbí! :-))
papouchu, vzdyt ja vim, vod tebe si to cenim! :) A od ostatnich samozrejme taky!! Dekujuuuu!!!!
Omlouvám se, ten anonym jsem já, zapomněla jsem se přihlásit. Ale pořád se mi ta Blbůstka líbí :)
máš pihy?? já taky.. ale k dílku: je to celkem působivé a název sexy je výstižný!!
fiiiiiha, tu se to nejak rozjelo... diky moc vsem za ohlasy, ani mne nenapadlo, ze to bude libive... Vazne jste mne vsichni potesili!
Elfka: Ja pihy nemam, ale ten tehdejsi pan dotycny mel pihami posete cilko... ;-)