Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeplač, děvče..
27. 03. 2004
5
0
5122
Autor
Arienalia
Plakala..
večerní vichr jí políbil slané skráně
Zkrvavenýma rukama vzývala svítání
ač slétlo se na ni jen hejno vran
marně..
Je přeci povahou smrtelníků
kopnout do člověka, když leží
***
...a smát se na ty, kteří ještě stojí - dokud je nevidíš nad/pod* sebou...
*nehodící-se škrtněte.
všechno, co jsem k tomu chtěla říct, už řekl někdo přede mnou, takže teď už jen - *:)
Ten prolog...báseň...i to všeobecné postesknutí, tvoří dohromady neuvěřitelně dokonalý celek. Je to všechno pravdivé…
Je přece úplně jedno, že jsou i lidé jiní...citliví...
Pokud totiž nebylo pomoženo nám, pak o nich jen těžko můžeme vydávat svědectví...těžko může (pouhé vědomí o jejich předpokládané existenci) být tím, co utiší naši bolest...
Ta kratičká báseň je sama o sobě překrásná...
TIP...a díky!
synáček: Máš naprostou pravdu.. vidíš dál ,za verše a slova.. Vážím si tvého vyjádření. Děkuji..
Lysandra: Je mi to líto ,máš-li v oblibě raději veselá díla.. snad už ani jinak psát neumím.. ale moc děkuji za kompliment :-)
Přítel je ten ,kdo tě nepolituje ,nýbrž ti pomůže...ale existují i tací ,kteří tato slova chápou obráceně...
tip
Nienikwe: Tak tak... "Přítel vchází do dveří ,když je svět opouští" bohužel ne všichni "přátelé" toto činí... a proto je jim bližší čin zmíněný nahoře.
Děkuji
Nemáš zač. Můžeš věřit ,že se vynasnažím ,abych vždycky chápala slova přátelství tak ,jak mají znít.
Sirad: Hezké... napíšu báseň o lidské lhostejnosti a jsem tyran přátel :-)) Tak ti děkuji :-))
Plakala..
však do rána ji vyschly všechny slzy
Nové svítání smylo svými paprsky krev včerejšího západu
A bílá vrána jen rytmicky kývla v jasnou odpověď
Že, jediná perla, která se zaleskla v jejím oku nepřišla na zmar
Naštěstí..
Je přeci povaze člověka projevit soucit:
V tom ruka kohosi nabídla nečekanou pomoc
***
Sirad: Jen jestli ti v nouzi přítel místo ruky nepodá ránu klackem :-)