Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpleteni
23. 08. 2000
1
0
3297
Autor
Ber
Jen si tak plujem
na křídlech pout
spleteni na duši
lezem si pod kůži
Jen si tak plujem
rychlostí blesků
a bez všech stesků
poplujem dál....
mě se to moc líííbííí, ale už odplouváámmm.... nebudu rušit Via s Merlíkem, kteří říkají totéž, a přesto (nebo snad právě proto?) se nemohou pochopit....
uz za ty kridla pout.. zaslouzis TIP.. Jinak si porad myslim(ovsem, ja jsem takovy asi 'finalista"), ze tam opet schazi jeste ta treti sloka.. ale mozna, ze take proto, ze nemam rad v nejlepsim prestat..))
Vio: každej vztah je pouto, možná příjemný, možná dobrovolný, ale určitě pořád pouto... proto ty nejsilnější pouta můžou dávat křídla...
Pokud si ovšem představuješ chromová pouta ze sady Sádlo-maso ve společnosti výrobků z lesklé kůže... ;-))))
Merle: pouta mohou povznášet, ale i svazovat.
Svazující pouta moc okřídlená nebývají.
Vio: o to jde... pouta vždy poutají, ale někdy mohou zároveň i pozvnášet...
jeee ... to je hezky :o)
nejsem znalec, takze se v tom nevyznam, libi se mi to ...
Pohodová náladovka, pod kterou si můžeš představovat...
Zajímavé kontrasty - křídla pout - zkouším si je představit