Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte searukas ecivjed
01. 04. 2004
8
0
6562
Autor
drfaust
arukas ecivjed
je křídelný déšť
smrti růžově květná
půle svlékání
dík výše zúčastněným za dendrologické a jiné postřehy, mně se to líbí i bez nich... ad sakury: slibují mi je na dvorečku ff mu, tož se moooc těším...
*t
VenusHalley
01. 04. 2004
Nechceš jít na kafe? Jestli jedeš do Dejvic, tak já bych šel... na chvíli..
jdu tam do knihovny, a pak mám sraz s jedním známým v hospodě u kn. Václava - je tam něco takovýho?
Jojo to tu je... na Čs. armády... když půjdeš z kulaťáku směrem Bubeneč/Stromovka, tak je to za ZŠ...
hm, já nevím, asi jsem úplně blbá...
(ale v češtině nám profesor většinou u nějakých klasik a šíleně kvalitních děl říká, že bysme to asi nepochopili...takže je to asi hodně dobré:))))
chceš tip?:))) (přátelská otázka)
Já hraju spíš na konstruktivní kritiku než na tipy...:)
Tipuj si podle svého uvážení.
Sice píšu o osobních věcech (avšak né vždy), ale je to pro mne hra s jazykem... s živlem hra...
Jestli si ale nikdy neviděla odkvétat dejvické sakury:))
A taky to možná vůbec není o sakurách:)
abych pravdu řekla....jediné, co kdy v životě viděla dejvického byla nějaké hospoda:))) takže sakura asi e-e:))
ale jo, dám ti konstruktivní kritický tip:)
Celý je to prostě jen jeden okamžik pod z půli odvétající sakurou... asi tak v půlce května...
A je nepodstatné, že ješětě vůbec nerozkvetly... ony jsou tak nádherně růžové... a odvétají v podstatě naráz, takže to vypadá jako déšť...
Víš nejde mi vždy zůstat klidný a ignorovat řeči o tom, že to někdo nechápe... já bych nejradši všechny kritiky a poznámky (ty, které nejsou věcné) ignoroval... ale nevychází mi to...
jo jo, taky tvrdnu ve škole, ale ty sakury jsou až moc sladký, hezčeji kvetou jabloně (hlavně v Jablonci:)
Každému, co jeho jest - sakury, jabloně, kdouloně... a tak :)
a je mi jasný - autorovi to prostě nedá..;))
a bude vysvětlovat... nakonec..;)
Klíd:)) tady taky nic... ale letos v květnu to bude už po čtvrté, co je budud pozorovat, takže jsou bezpečně v mojí paměti...
Ony kvetou asi týden... v pulce května tak od 20.... záleží...
fauste... jedna je ještě na Lotyšském nám. u Rooseweltky... bydlela jsem tam, musím to vědět :o)
moc rozněžnilo.. dík