Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMějte rádi hadi
02. 04. 2004
20
0
12086
Autor
Noe1
Ba, ba! Mamba.
Hrozný hrozný-š.
Zmije smyje. Je
U-žovky Žofky
Chřest jíš, chřestýš?
Žížalu jí z žalu
brejlovec - ´brej lovec.
Kobra? Taky dobrá!
a na okraj ... ta ...
... krajta.
písmenková
17. 02. 2005Marian_von_Bahnhof
06. 04. 2004
Simona: proč kominíku? nicku, nicku ... obávám se, že máš pravdu. Jsem děsná slepičí prdelka. Vyslepičím co se dá i nedá. Ale uznej, že ještě chvíli musím dělat drahoty, aby se neřeklo.
Haf: tý bláho, na toho jsem taky zapoměl - co takhle:
chřestýš chřest jí(š) díky
dobíjí se mobil a ne had?..ale ne, takové fau paux, to mě mrzí, vyloženě si zoufám..už se vidím, jak instaluju nešťastnou náhodu..koketně přehazuji těžítkem z jedné ruky do druhé..pak se houpavým krokem jak by náhodou přibližuji k akváriu..ježiši, ono mi to tam spadlo..oběd bez chcípliny aneb hady já vyloženě miluju:-)
hafinka + Makča: koukám, že se nám tu formuje gurmánská sekce hadího klubu :))))) Chřestýš na chřestu, to je výzva.
noe1 jestli ho někdy budeš vařit slib mi že mne pozveš hm .Já miluji speciality a abych se přiznala hada jsem ještě nejedla , ale věřím že to musí být pochoutka :)
..mě by spíš víc bavilo je zabíjet než jíst..Makča hadobijkyně..jo, to je ono! Stanu se postrachem tvýho klubu, vyhubím ti všechny hady...od žížaly po anakondu..z jedný vody načisto..nikým nečekána, nikým nepoznána, jak blesk z čistýho nebe..za mnou samý mrtvý hadi...brrr...zdá se mi případ pro psychoanalytika jsem...tak zdar! hele ale dávej si na ty hady fakt bacha:-)
Makča: Makča hadobijkyně ... hrozná představa, ale skvělý název pro další báseň, bude to hrdinský epos o vítězství dobra (hadi) nad zlem (zlá a úskočná bohyně Makča) a nebo naopak. Těš se, a nebo naopak.
makča ..já si myslím že zabíjet pronic zanic je barbarské a hnusné ..pokud se zabijí pro potravu tak mi tak nějak nevadí i když si myslím že je spousta způsobu jak se nasitit a neublížit ba dokonce nevyhubit...člověk je hrozný savec....noe toho se nebojím já se kroutím celkem obstojně ale ochutnat bych ho chtěla
Ne ze soucitu ?????? Ty snad nemáš s hady soucit ?????!!!!!!!! Co ty si to asi za člověka???? Jako ten svatej Patrik --- ten je dokonce vyhnal z Irska. taková bestie to byla. A prý svatý.
:))))))))
Joj:) ..taky se HADam
btw. mam pocit, že mě už další hadí libůstka nenapadne:)
to je mi teda záHADa, proč ne :))). odHADuju, že máš na víc :))))) (a co takhle H2O ) ... hezkej víkend :)))
Ale píše Cecilko, píše, slepýš podlech pýše
viz odpověď hafince poměrně hodně nahoře. :)))
To není fér, hadi ho nechtěj a ještěrky taky ne. Asi založím fa(i)n klub slepýšů :-)
Nedere se mezi hady,
to by radši chcípnul hlady... tady ... dy... ty, ty ty!
..hladová i na hada bych nezanevřela..teoreticky vzato takovej dobře upravenej had nemusí být špatnej..ale musela by se z toho udělat čína nebo tak něco, abych to neviděla vcelku...:-)
Simona: někdy ti to určitě prozradím ... te´d jen nápověda: na louce nerostů, v poli je nesejů
ulita: už ji tam mám :)))))
Marky2 + ulita + nahayeva: díky za nápady, kuk jak jsem je zapracoval.
Hafinka: slepý š, nee - žížalu jsem ještě uznal aspoň jako potravu pro hady, ale slepýš je jen ještěrka s ušoupanejma nožičkama. A ta podlézavost, s jakou se mezi hady dere mne ssss...štve. Takže nic.
Cannisha: přesto tě mám rád :-)))))
Chroust: dusič 8-))))))) ... nemá něco společného s DušíKem
Elyn, Grim, sjuuuuuu, Papouch, Shelinka + výše jmenovaní: Díky že jste si všimli hadů a ocenili je, zaslouží si to a skoro nikdo je nechválí.
copretinka: 8-))).
Makča: mám známý kteří hady chovaj, až jim něco chcípne, pozvu tě na Čínu, ju? :))))) Prý fakt dobrý.
Noe1, děkuji ti za vysvětlení,Kommiku;o))
já si počkám...ty to prozradíš;o)
konečně proč ne..a nemohl bys mě pozvat dřív než chcípne, že bych si ho samoručně dobila, abych to nejedla chcíplý?..chuťový požitek z vlastnoručně uloveného hada, byť pouze v intencích terária, musí být dozajista vzrušující:-)
Makča: dobíjí se mobil, né hadi ... oni ti chovatelé jsou docela cimprlich, mají sice rádi hadi, ale neradi je zabíjejí a jedí. Takže jde spíš o situace, kdy hadovi spadne nešťastnou náhodou na krk olověné těžítko a podobně ... a to se většinou nedá moc plánovat. Ale až bude surovina, určitě pozvu ... i bez šátrání v teráriu to jistě bude vzrušující :-)))))