Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePanika
Autor
Tygřík
Panika
Lidi zpanikařili a začali se rozutíkat. Lidé, co si mysleli, že je to jejich smrt. Milan jediný nezpanikařil, protože věděl, že se někdy stávají zázraky, a taky snad z toho, že se nebál smrti. On jediný si uvědomoval, že někdy umře, ať chce nebo nechce. Zatím se meteorit přiblížil k Zemi na 100 000 kilometrů. Milan se už díval na oblohu a vyhlížel svým kapesním dalekohledem ten "velkej šutr", který měl údajně zničit celý svět. V pouličním rozhlase hlásili, že už je ten meteorit jen 50000 km od Země a že se objeví na severu. Jako správný Kanaďan nikdy neztrácel naději. Protože se díval na jih, tak se rychle otočil na sever a tam viděl tmavou skvrnku a upřeně se na ni zadíval. Zvětšovala se. Nebylo nejmenších pochyb, že je to on. Najednou pocítil, že musí zachránit život svůj i životy jiných lidí. Upřeně se na tu skvrnu díval a v tom ta skvrnka vybuchla. Zazářilo oslepující bílé světlo a najednou se probíral v nemocnici. Hned k němu došel doktor a řekl mu, že byl ozářen gama zářením z gigantického výbuchu toho meteoritu, a že mu musí udělat testy, jestli mu dobře funguje mozek. Jediné, co si pamatoval, jak mu doktor říká, že ten meteorit pojmenovali Zázrak.
KONEC