Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa trati muž
03. 04. 2004
6
0
9892
Autor
Craerassy
Na startu
je krásný každý z Vás
už pro ten pohled
Na tlačítku stopek
prst se mi zachvěje
Mám chuť ti přidat čas
Jen nespěchej
cíl je tak nadosah
a možná poprvé
teď běžíš svůj
štafetový svah
Tam někde uprostřed
své trati kde úzkostlivě
kůži obracíš
přes tričko propocený
na tuhle chvíli čekám
proti tvé vůli žádostivě
vtékám
Poprvé vzhlédnu
Ručička na stopkách
teď míří k tvému tepu
konfrontace síly
a kdybys nedoběhl k cíli
určím trať pro odvetu
Na konci každý trhá pásku
na konci očekává
ne vždycky zná svůj čas
V cíli
je unavený každý z Vás
sexem/sportem ku zdravi :o) ale je to fajn. taky mam neco lehce erotickeho :o) vecny tema, jako laska nebo smrt :o)
No vidíš a já v tom úplně poprvé viděla něco jinýho, po druhým přečtení a podrobnějším bádání mi to připadalo právě na to erotično a teď koukám, že jsi to myslela zase trošku jinak :)) Ale to je úžasný, když si člověk může v tvém dílko najít to svoje, ne :)) Nicméně máš pravdu, začátky jsou kouzelný, ale ono i to pokračování nemusí být k zahození, vždycky to záleží jen na dvou lidech :))))
Crae, po pravdě jsem v tom nejdřív viděla něco docela jinýho, ale po přečtení pár kritik zjišťuju, že je to zase o něčem jiným :)) Člověk aby se v tom vyznal. Tak jestli to teda je o tom erotičnu, tak to si teda tipnu, protože to je pak docela fain nápad :)*T
Morney, Tobě to povím, ale pssst...je to o začátku vztahu..na začátku je to vždycky krásný a někdy je lepší nedoběhnout, aby to krásný zůstalo...:-)
Mirku!!! Ty jsi očividně proti mně! To Ti ještě osolím, jen počkej!!:-)))
Zamračený_mnich
04. 04. 2004
Gerzon...nezastávej se jí, ta nepotřebuje bodyguarda, ona si umí za svá dílka štěkat a kousat velmi dobře i sama ;-))
Delahaye...nedej se, jen do ní...oceňuju, když jde někdo proti davu a nebojí se vyjádřit negativní názor na něco, co všichni ostatní chválí... ona si pak aspoň nerozbije nos o horní futro...;-)
Crae...běžně naopak trestám ostatní svojí přítomností, ale teď mám dost práce, takže se tady stavuji jen občas...
No ...mirku... to si snad ani nezasloužím..já..plachá..něžná...odstrkovaná...:-(((((((
A Delahaye..ty si toho nevšímej! Mireček nemá svůj den, tak se určitě jen spletl.::-))))
že nezasloužíš?...nebuď zbytečně skromná, stejně ti to nikdo neuvěří...;-)
,,,ač možná nemá svůj den - ale pozor i muži mají své dny ;-) - tak v tomto se určitě nespletl :-)))
Taky mi to tam moc nesedí, ale nějak mi vyšuměly myšlenky, co tam jinak dát. Díky za kritiku.:-)
Ježíši, dyk on je šťastnej jako blecha,
když v cíli na nosítka lehá.
Nadarmo totiž neběžel,
já totiž držím otěže..:-))))
tak tomuhle ale vůbec nerozumím...že by propagační spot na blížící se Olympiádu ?? :-)
Pohříchu tam nevidím ani sympatii, ani ohraničení ba ani filosofii .. :-)
Nicméně já nejsem příliš bystrý a tak to bude ve mně.
Ber to tedy jako prosbu nás jednodušších o jasnou a srozumitelnou poezii pro lidové vrstvy - "Znám křišťálovou studánku ..." a tak nějak ... :-)
Bingo. Já tušila, že aspoň jeden účastník z počátku Olympiády se tu zastaví a zapálí svíčku za ty, co nedoběhli.:-)
Podívej, já tam myšlenku dala, ale vysvětlovat ji nebudu. Když ji tam nevidíš, tak nevidíš. Ale díky za kritiku. Jak já říkám..zápor žene výš a neusnu na vavřínech.:-))
:-))) no jistě, jak by ne, já bych se taky do krve hádal, že v každém mém opusu je kilo myšlenek, to je přirozené...:-)
a na vavřínech rozhodně nespi...jednak to dost píchá a taky mohou být už značně zetlelé... ;-)
Ale já se nehádám. Pokud tam myšlenku nevidíš, tak tam z Tvého pohledu prostě není. Máš pravdu. :-)
Leze, ale to leze i na mě ..365 dní v roce.:-)))
Ale je tam, tedy aspoň snaha byla.:-)
Delahaye:
mně se to naopak líbí. Jasné a srozumitelné poezie pro lidové vrstvy najdeš na webu ( třeba tady ) i na Písmáku plné přehršle, ale takové lehce navinulé, lehce zamyšlené a lehce povznášející, jakou píše C. se zrovna nedostává. Takže T*
Gerzon - :-)))) děkuju moc. Myslím, že teď jsi autorku udělal very very happy ....
Mea culpa.
Jdu si zdechnout do houští...
Delahaye:
C. je "šťasná žena" i beze mne. A ty si nehraj na Šimka a radši něco hezkého napiš a pošli avi.
Gerzon : Tak já se tedy taky o něco "lehce navinulého" pokusím ... :-) ale nevím, nevím ... :-)
a šťastná, to ona je , to zase jo ..:-)
na konci každý trhá pásku, jo?...;-))
každý je unavený a co trať? rychle připravena na další závod ;-)
Gerzone, čímpak jsem si zasloužila tu protekci u Tebe? Ale, jak řekl Delahaye, mám velkou radost a děkuji.:-)
Delahaye..šťastná, to já jsem, to máš pravdu. Není důvod být nešťastný.:-)
Mirečku, pročpak Ty mě trestáš svou nepřítomností, no?:-)
Ještě, že tak. Já jen, aby mě tu nepodezřívali, že si Tě nějak uplácím.:-)))